Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська ОВА

Сайт Президента України

Полтавський обласний центр зайнятості

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Роботи розпочато…

У місті розпочато капітальний ремонт раніше анонсованих доріг. На даний час ведуться роботи по вул.1 Травня (від вул.8 Березня до вул. Леніна). На черзі роботи по вул. К.Маркса та Радянська. А днями міська рада завершує капітальний ремонт тротуару по вул. Леніна  (від будинку № 62 до вул. Гоголя).

Започатковано гарну справу. Тротуар зручний для руху пішоходів. Але, на жаль, ми вже розучилися радіти чомусь хорошому. Деякі жителі міста висловлюють своє незадоволення з цього приводу:чому зробили там, а не в іншому місці, не так зробили, як їм хотілось би, краще за ці гроші дорогу зробили б біля їх будинку та інше.

Шановні жителі нашого чудового міста!

Звертаємо Вашу увагу на те, що рішення про проведення даних робіт приймалося депутатами міської ради ще у 2013 році. Але через відсутність фінансування роботи розпочалися в кінці 2014 та значна частина продовжилася у 2015 році.

Міська рада погоджується з кожним Вашим зауваження і пропозицією. Але в  умовах обмеженого фінансування за рахунок місцевого бюджету без державної підтримки у такі стислі терміни не можливо відремонтувати всі проблемні ділянки на дорогах і тротуарах міста. Але справа розпочата…

22 липня о 15:00 в приміщенні міськради відбудеться "круглий стіл" на тему "Актуальні аспекти утримання багатоквартирних будинків у місті".

   14 липня відбулися збори жителів будинку № 25 по вул. Карла Маркса щодо визначення форми управління багатоквартирним будинком. На зборах були присутні заст. міського голови Місніченко В.О., депутат міської ради цього округу Керекелиця В.М., керівник КП «Комунсервіс» Вишневський О.Д.

Пластиковим кришечкам не місце на сміттєзвалищі!!!

Усі ми кожного дня стикаємось з пластиковими виробами. Пластик є найпопулярнішою упаковкою для продуктів, які ми щодня купуємо, з нього виготовляється посуд, техніка, іграшки, і загалом, на сьогоднішній день неможливо уявити світ без нього. Нажаль, на сьогодні пластик також є і найбільшим забруднювачем навколишнього середовища у всьому світі, оскільки потрібно сотні і навіть тисячі років для того щоб пластик самостійно розклався в природі. За деякими даними, практично кожен виріб з пластику, який був зроблений у минулому існує і до сьогодні.

Серед усіх пластмасових виробів, менше всього переробляються пластикові кришечки. Ми вже знайомі з тим, що пляшки потрібно викидати в окремі контейнери, після чого вони будуть перероблені, а кришечки зазвичай просто викидаються у смітник.

У чому ж полягає небезпека цих маленьких пластикових виробів?

Пластикові кришки, як правило, виготовлені з поліетилену високого тиску (HDPE) у той час як пляшки, які вони супроводжують, виготовлені з поліетилентерфталату (PETE). Ці два типи пластика у процесі переробки розплавляються при різних температурах і, отже, вимагають різної обробки. Тим більше, коли два різних типи пластику змішують, один забруднює інший, зменшуючи цим вартість матеріалу або вимагає значних ресурсів для їх поділу до обробки.

У країнах Європи збір кришечок на переробку вже давно не є новинкою, проводиться багато екологічних кампаній з метою збору, а також багато організацій постійно їх збирають, а вилучені кошти витрачаються на допомогу людям з особливими потребами та обмеженими фінансовими можливостями. Наприклад, у 2010 році студентами стоматологічного факультету Егейського університету було започатковано акцію допомоги людям з обмеженими можливостями. Кожні 250 кг кришечок – це новий інвалідний візок; у Туреччині на сьогодні таким людям подаровано понад півтори тисячі таких необхідних речей. У Польщі ідею «кришечкової акції» розпочали студенти сільськогосподарського університету у Кракові. Усе почалось з того, що група студентів вирішили допомогти своєму другу, і тому організували збір. Те, що спочатку здавалось неможливим, увінчалось великим успіхом, і акція охопила всю Польщу.

В Україні кампанія по збору кришечок розпочалась близько року назад, в Ужгороді й отримала назву соціально-екологічний проект «Бережи природу – допомагай іншим». У результаті акції вже зібрано близько 200 кг кришечок, які люди приносили у торгові центри, кафе та школи.

Як бачите, ідея акції є дуже простою, але одночасно, й ефективною. Успіх акції в першу чергу залежить від кількості людей, які до неї долучаться, адже у побуті з кришечками ми стикаємось кожен день, і якби кожен не викидав їх, а збирав, то ми б мали змогу допомогти нашому місту стати екологічно чистим! У нашому місті вже діє система роздільного збору ТПВ, серед яких окремо збираються пластикові відходи. Враховуючи різний спосіб переробки пляшок і кришечок, їх теж потрібно розділяти. Тож Хорольський РО НМЦ «Екологічні ініціативи» за підтримки Хорольської міської ради пропонує акцію по окремому збиранню пластикових кришечок від упаковки води, соків, майонезу, соусів тощо. Закликаємо власників барів, кафе, магазинів установити в себе ємності для збору пластикових кришечок.

Зі своїми пропозиціями, щодо проведення акції звертайтеся за телефоном:

0958074227 – Олена Федорівна Свириденко;

0980084404 – Руслана Віталіївна Колодяжна.

   Враховуючи численні звернення жителів міста, депутати міської ради вирішили розпочати ремонт тротуарів. На даний момент завершуються роботи по капітальному ремонту тротуару по вул. Леніна, що прилягає до території Хорольської гімназії. Роботи проводяться підрядником фізичною особою-підприємцем Левченком Сергієм Володимировичем. Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації загальна вартість затрат становить 320 тис. 757 грн.

   У цьому році міська рада планує ще провести капітальний ремонт тротуару по вул. Леніна (від будинку №62 до вул. Гоголя). Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації загальний кошторис становить 611 тис. 616 грн.

   Проведення даних робіт покращить вигляд міста та поліпшить умови пересування для пішоходів. А також, на що дуже сподіваються депутати міської ради,  стане поштовхом для керівників та підприємців до ремонтування тротуарних мереж і в інших частинах міста.

   Діти – наше майбутнє. Тому ми, дорослі, намагаємося робити все для того, щоб зробити їхнє дитинство щасливим, активним, безпечним і незабутнім. Адже приємно спостерігати, як малюки бавляться на подвір’ї, слухати, як лунає дитячий сміх і веселий гомін…

   Наразі у ДНЗ «Веселка» вже завершені роботи по будівництву тіньового павільйону загальною площею 24 кв. м. Роботи по будівництву даного павільйону проводилися підрядною організацією Хорольське КП «Комунсервіс». Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації загальна вартість витрат становить 102 тис. 584 грн. (в поточних цінах станом на 7 жовтня 2014 року).

   До кінця 2015 року планується побудувати аналогічні тіньові павільйони у ДНЗ «Малятко» та «Яблунька». Будування зазначених павільйонів проводиться за кошти міського бюджету.

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

06.07.2015 р.                                                                                          № 28

 

Про конкурс на кращий пам’ятний знак „Героям Небесної Сотні“

 

Відповідно до п. п.  1, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ для визначення найкращої ідеї художнього відображення подій, які відбувалися в країні протягом кінця 2013 – початку 2014 років та вшанування пам’яті загиблих за честь та гідність України Героїв,

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Оголосити конкурс на визначення кращої ідеї пам’ятного знаку „Героям Небесної Сотні“.
  2. Створити комісію для визначення кращого ескізу пам’ятного знаку „Героям Небесної сотні“ у складі:

Голова комісії – Місніченко В.О. – заступник міського голови;

Заступник голови комісії – Керекелиця В.М. – секретар сесії міської ради;

Секретар комісії – Захарова Т.В. – завідуюча відділом соціально-економічного розвитку;

Члени комісії:

Безносик Г.І. – виконавчий директор товариства сприяння розвитку самоврядування м. Хорол

Брижко В.В. – депутат міської ради;

Весна В.І. – представник громадської організації „Хорол за справедливість“;

Герасименко В.Г. – член виконкому міської ради;

Луценко С.М. – голова громадської організації „Гостромисл“;

Стеценко О.І.  – учасник подій на майдані та АТО.

 

 

 

  1. Для участі у конкурсі подаються ескізи пропонованого об’єкту (вигляд спереду, з боку, та з заду) на форматі: А3, А2 або А1 та детальний опис пам’ятного знаку, який в себе включає: матеріали з якого пропонується його виготовити, опис бажаного місця розміщення, благоустрій прилеглої території та інші відомості, які більш детально розкриють запропонований об’єкт (написи, малюнки, гравюри і т. д.)

 

  1. Матеріали подаються у міську раду до 10 серпня 2015 року за адресою м. Хорол, вул. К.Маркса, 37 або надсилаються на електронну адресу міської ради: hmr37@ukr.net

Поводження з побутовими відходами є одним з пріоритетних питань, що постійно порушують депутати міської ради.

            Тверді побутові відходи створюють санітарно гігієнічну та епідеміологічну небезпеку внаслідок неприємних запахів та шкідливих хімічних сполук, які можуть бути присутні або утворюються в них при біологічному розкладанні органічних компонентів відходів, а також внаслідок присутності в них збудників інфекційних та паразитних хвороб та внаслідок високої бактеріальної і гельмінтологічної забрудненості.

Відповідно до Постанови Кабінетів Міністрів №1070 від 10 грудня 2008 р. про «Правила надання послуг з вивезення побутових відходів» міською радою було визначено виконавцем послуг збирання, перевезення, сортування  пресування та збут твердих побутових відходів КП «Комунсервіс»

В нашому місті створенні належні умови роздільного збору твердих побутових відходів. Облаштовані майданчики євро контейнерами для складування вторинної сировини по таких вулицях:1) Червоноармійська № 5/31 – 3 контейнери; 2)Молодіжна МКК ОСББ – 3 контейнери; 3)Сонячна – 3 контейнери; 4) Леніна № 131 – 3 контейнери; 5)Кременчуцька № 1/79 – 3 контейнери; 6) К. Маркса № 130 – 3 контейнери; 7) К. Маркса № 63 – 3 контейнери; 8) К. Маркса 55 – 3 контейнери; 9) К. Маркса № 17 – 3 контейнери; 10) Міжрегіональний центр – 3 контейнери; 11) Леніна № 21 б – 3 контейнери; 12) Леніна № 59-61 – 3 контейнери; 13) Леніна № 14 – 3 контейнери; 14) Шевченка № 9 – 3 контейнери; 15)1 травня – Воровського – 3 контейнери; 16) Піонерська 1 (Автостанція центр) – 3 контейнери.

Також контейнери встановлені у придорожніх кафе – 2 контейнери (для скла та пластику), та кафе «У тещі» - 1 контейнер (скло), кафе «Наталка -- Полтавка» - 1 контейнер (скло).

Але нажаль після встановлення контейнерів, роздільний збір в нашому місті не в найкращому стані. Засміченість контейнерів становить 50%. Тільки мешканці вулиць : Сонячна, Молодіжна МКК ОСББ та Міжрегіональний центр, дотримуються умов роздільного збору. На прикладі міжрегіонального центру, ми бачимо, що молоді нашого міста не байдужа його подальша екологічна доля.

Кожного разу постає єдине питання, чому мешканцям вулиць : Леніна 131, Кременчуцька №1/79, К. Маркса № 63, К. Маркса № 130, Пушкіна – Дзержинського, Леніна № 41 та Леніна 21 б, так важко зрозуміти, що проблема накопичення твердих побутових відходів стосується не лише влади, а і кожного з нас. Коли, всі зрозуміють важливість цієї проблеми та розпочнуть діяти? Адже створені всі належні умови. Єдине, що потрібно, дотримуватися роздільного збору твердих побутових відходів.

У 2015 році 06.02 КП «Комунсервіс» було здано пластик 0,592 т на суму 4238,4 грн., 22.06. зібрано та здано 2,57 т. паперу на суму 4525,4 грн..

До цієї роботи залучено фінансові, технічні, юридичні ресурси та важелі, але нажаль не подолано байдужого, а інколи й негативного відношення громадян: недотримання умов роздільного збору, недбайливого ставлення до контейнерів. Та саме головне і вражаюче те, що жителі нашого міста забирають вторинну сировину з контейнерів для роздільного збору для здачі до приймальних пунктів. Саме тому було вирішено закупити та встановити замки на контейнери по вулицях: вул. Кременчуцька №1/79; вул. К. Маркса 130 (навпроти); вул. Піонерська 1 Автостанція центр; Перехрестя вул. 1 травня – Воровського 90/2; вул..Леніна 21 б.

Тож просимо Вас, схаменіться!!! Для вас створені всі умови для селективного збору, від вас вимагається зовсім трішки – дотримуватися елементарних правил! Пам’ятайте жовтий контейнер – тільки для пластику, зелений – для скла, а синій – для паперу. Не можна у ці контейнери класти сміття та різні побутові відходи.  Відповідальність за чистоту міста несе не тільки влада, а кожен громадянин міста.

Ідучи до магазину або

збираючись викинути відро

 з несортованим сміттям,

згадай про ЗВАЛИЩА!

Ви можете зробити свій внесок у зменшення кількості відходів на нашій планеті та допомогти рідному місті стати ще чистішим!

      Пропозиції, щодо покращення роздільного сміття направляйте на адресу міської ради.

У міському парку відпочинку 5 липня 2015 року з 14:00  год. проводився розважальний захід «СВЯТО МОРОЗИВА» від ТМ «Ласунка». На нього зібралося дуже багато хорольців та жителів району. У програмі свята були: конкурсно-розважальні програми для дітей і дорослих, розіграші призів, програма ростових ляльок та інші конкурси. Гостям свята було розіграно та роздано ящики з морозивом від ТМ «Ласунка». Закінчилося свято «битвою морозива» в якому прийняли участь  більше 20 дітей. Фото свята можна переглянути у розділі сайту «Фотогалерея»  з назвою «Свято від ТМ «Ласунка»»

20 червня 2015 року у мальовничому куточку на березі річки Голубихи відбувся  дев’ятий  регіональний фестиваль фольклорного мистецтва „Барви Хорольщини“. Відеозапис свята можна переглянути за посиланням http://youtu.be/QNa5hzoBeFQ

Оголошення
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

23 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться восьме позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
     
До уваги мешканців Хорольської громади!

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків та тупиків у населених пунктах Хорольської міської територіальної громади

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

05 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться шосте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]