Хорольське бюро правової допомоги в рамках право просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО» інформує про права внутрішньо переміщеним особам на безоплатну правову допомогу. Відповідно до норм Закону України «Про безоплатну правову допомогу» внутрішньо переміщені особи мають право на БЕЗОПЛАТНУ ПЕРВИННУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ, що передбачає:
Визначною датою на календарі свят України є День медичного працівника.
Цього року відзначення професійного свята працівників галузі охорони здоров’я припадає на 16 червня – третю неділю першого літнього місяця. Урочистості для вшанування представників важливої суспільної професії міста та району традиційно проходили 14 червня в глядацькому залі Хорольського районного будинку культури.
Шановні медичні працівники та ветерани галузі охорони здоров’я!
У день Вашого професійного свята, яке цього року припадає на 17 червня, хочеться сказати багато теплих слів на Вашу адресу.
Від себе особисто, як міський голова, від імені депутатського корпусу та виконавчого апарату міської ради вітаю всіх лікарів, медсестер, санітарів, лаборантів та всіх тих людей, нелегка й відповідальна праця яких забезпечує збереження нашого здоров’я, а іноді й життя.
Наприкінці другого робочого тижня, 14 червня, у залі засідань міської ради відбулося сьоме планове засідання виконавчого комітету. У його роботі за головуванням секретаря ради Валентини Керекелиці взяло участь 9 членів виконкому із 12-ти осіб затверджено персонального складу. Усього розглянуто 16 питань порядку денного, включаючи різне.
Хорольський районний сектор УДМС України в Полтавській області інформує населення про зміну вартості біометричних документів.
З 1 липня 2019 року виготовлення біометричних документів подорожчає. Це пов'язано із новою вартістю бланків та адміністративних послуг, Ухвалених урядом у кінці цього року (постанова № 371 від 24.04.2019 року).
У історію автодорожників і місцевих мешканців 13 червня 2019 року ввійде як знакова подія. Урочисто відкрито новий об’єкт капітального будівництва – ділянку автомобільної дороги міжнародного значення М 03 «Київ – Харків – кпп Довжанський».
Нова дорожня артерія побудована в обхід Покровської Багачки (км 220+782 – км 228+000) загальною протяжністю 8,5 км.
Хорольський міжрайонний відокремлений підрозділ лабораторних досліджень ДУ «Полтавський обласний лабораторний центр МОЗ України» інформує населення як уникнути харчових отруєнь та гострих кишкових інфекцій у літній період.
Гострі кишкові інфекції та їх профілактика!
Значний резонанс в суспільстві викликають спалахи гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь, що вражають одночасно десятки або навіть сотні осіб.
Хорольське бюро правової допомоги в рамках право просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО» інформує про права дітей під час відпочинку в таборах.
Кожна дитина має право на відпочинок і дозвілля, користування найбільш досконалими послугами відновлення здоров’я. Важливе місце в забезпеченні цього права відводиться системі дитячих таборів, де здійснюється організоване оздоровлення та відпочинок, поліпшується стан здоров’я дітей, відновлюються їх життєві сили, яка сприяє зайнятості у канікулярний період з метою запобігання їх бездоглядності, дається можливість продовжити виховний процес та розвиток творчих здібностей дітей.
Хорольське бюро правової допомоги в рамках право просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО» та інформаційної кампанії «Відповідальне батьківство» інформує про порядок укладення договору про припинення права на аліменти у зв'язку з передачею нерухомого майна.
Згідно ст. 180 Сімейного Кодексу батьки зобов'язані утримувати дитину до досягнення нею повноліття.
Незважаючи на пекельну червневу спеку, плідно попрацювали на автодорогах міста. Виконали поточний ямковий ремонт на найбільш проблемних ділянках дорожнього полотна по вулиці Київській, 1 Травня та Кременчуцькій – на виїзді з міста в напрямку руху до м.Кременчук.
Усього за кілька днів вдалося виконати значні обсяги робіт, які дали змогу покращити транспортно-експлуатаційний стан дорожнього покриття. Це актуальна проблема і її вирішення є пріоритетним завданням для виконавчого апарату міської ради.