Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

трудової пенсії правової книжки україни допомоги можна трудова працівника електронна діяльності призначення електронних вигляді надання паперових консультацію паперовому трудову
Електронна трудова книжка: новий сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду та
2021-02-11

5 лютого 2021 року Верховна Рада України прийняла Закон про електронні трудові книжки, який передбачає поступовий перехід від паперових трудових до електронних протягом п’яти років. Вищевказаним Законом запроваджується введення в обіг електронної трудової книжки замість паперових носіїв, які містять відомості про роботу, нагородження, заохочення та призначення пенсії громадян. Врегульовується питання щодо механізму накопичення, обробки, а також використання даної інформації, зокрема, для підтвердження стажу роботи і призначення пенсії.

Отже, таке нововведення надасть змогу відповідним органам призначати пенсію громадянам автоматично (без додаткового звернення) і збирання документів за трудову діяльність особи.

Проте, трудова книжка у паперовому вигляді не перестане перебувати в обігу, оригінал зберігатиметься у працівника як офіційний документ. Якщо працівник бажатиме вносити відповідні записи до трудової книжки у паперовому вигляді, то роботодавець буде зобов’язаний паралельно із електронним обліком трудової діяльності це робити.

Пенсійним фондом України проводиться робота щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайнсервіс – “Електронна трудова книжка” та створено функцію “Надання скан-копій трудової книжки”.

Ще одна перевага переходу на електронну трудову книжку, окрім автоматичного нарахування пенсії, трудовий стаж українців буде показуватися в "Дії" у кабінеті громадянина, і за необхідності його можна буде легко підтвердити.

Отримати безоплатну юридичну консультацію можна у  Хорольському бюро правової допомоги, що знаходиться за адресою місто Хорол, вулиця Незалежності, будинок 78а, або за телефоном (05362) 33-2-20. Крім того консультацію можна отримати, зателефонувавши на номер гарячої лінії  0-800-213-103  (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів).

 

Начальник відділу "Хорольське бюро

правової допомоги" Лубенського місцевого центру   

з надання безоплатної вторинної правової допомоги                                Н.Г. Тарасенко

Оголошення
     
Повідомлення про позачергове засідання виконавчого комітету

У вівторок, 28 жовтня 2025 року, об 11:30 год. відбудеться двадцять друге позачергове засідання виконавчого комітету в залі засідань адміністративного приміщення за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення про продаж комунального майна

Повідомляємо, що 24 жовтня 2025 р. укладено договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації. Предметом договору є адміністративний нежитловий будинок загальною площею 411,9 кв.м., що розташований за адресою: Полтавська область, Лубенський район, місто Хорол, вулиця Незалежності, будинок 88, корпус 1. 

     
     
Повідомлення про скликання третього пленарного засідання 74 сесії

У вівторок, 28 жовтня 2025 року, о 13:00 год. відбудеться третє пленарне засідання 74 сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят четвертої сесії переноситься на четвер, 23.10.2025 на 13:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]