Про проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Відповідно до законів України „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про освіту“, „Про загальну середню освіту“ та Положення про освітній округ і опорний заклад освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 532, з метою створення умов для реорганізації та модернізації системи загальної середньої освіти у Хорольській міській територіальній громаді, виявлення ефективних моделей діяльності закладів освіти та формування мережі опорних закладів загальної середньої освіти, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжної політики та спорту, Хорольська міська рада оголошує конкурс для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Конкурс).
Конкурс буде проведено відповідно до Умов проведення Конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради, затверджених рішенням XIІІ позачергової сесії міської ради 8 скликання № 526 від 18 червня 2021 року.
Етапи проведення Конкурсу:
І етап (підготовчий) – з 18 серпня 2022 року по 22 серпня 2022 року – подання документів відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі;
ІІ етап (основний) – з 24 серпня 2022 року по 26 серпня 2022 року – визначення переможців Конкурсу.
Для участі в Конкурсі учасники обов’язково подають конкурсній комісії такі матеріали:
заява на участь у Конкурсі, до якої додаються наступні документи:
1) план розвитку закладу загальної середньої освіти (5-7 сторінок) на наступні 3 роки (базовий для порівняння – з попереднім навчальним роком), який містить обов’язкову інформацію:
забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування закладу загальної середньої освіти; кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
мережу класів та їх наповнюваність;
концепцію діяльності опорної школи;
перспективи допрофільної підготовки та профільного навчання;
організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, укомплектування бібліотечних фондів, створення медіотеки, ресурсної кімнати;
забезпеченість педагогічними кадрами;
залучення бюджетних, позабюджетних коштів, інвестицій, участь у міжнародних , всеукраїнських, регіональних проектах;
2) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, зміцнення кадрового потенціалу, тощо);
3) матеріально-технічна база діюча на сьогодні: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, кількість учнів на 1 комп’ютер, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інше; лабораторії, навчальні майстерні, забезпечені відповідним обладнанням; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; бібліотека з укомплектованими бібліотечними фондами, науково-методичною, художньою та довідковою літературою; їдальня (вказати кількість посадкових місць); внутрішні туалети;
4) якість надання освітніх послуг закладом загальної середньої освіти за останні 3 роки:
результативність участі учнів в ДПА у формі ЗНО, працевлаштування випускників;
результативність участі учнів у всеукраїнських предметних олімпіадах, конкурсах - захистах МАН України, всеукраїнських учнівських турнірах, інших інтелектуальних змаганнях);
інформація про рівень професійної підготовки педагогічних кадрів (результативність участі у професійних конкурсах, Всеукраїнських конкурсах „Вчитель року“ і „Класний керівник року“, виставках ефективного педагогічного досвіду, міжнародних виставках „Сучасні заклади освіти“, „Інноватика в сучасній освіті“ тощо).
Конкурсні матеріали оформлюються в двох примірниках комп’ютерним набором, кегель 14, інтервал 1. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
Зазначені документи приймаються упродовж 5 календарних днів з дня оприлюднення оголошення для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради за адресою: м. Хорол, вул.Незалежності, 88, корпус ІІ (відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області ).
Друге засідання комісії відбудеться 26 серпня 2022 року.
Голова комісії:
заступник міського голови
з питань діяльності
виконавчих органів Валентин МІСНІЧЕНКО