Обговорення проектів рішень
     
     
     

Полтавська обласна рада

Асоціація міст України

Полтавська ОДА

Сайт Президента України

Сайт газети Вісті Хорольщини

Сайт Хорольської районної ради

Громадські звернення
2016-02-01

ІНФОРМАЦІЯ "Про звернення громадян, що надійшли до Хорольської міської ради за 2015 рік"

Виконавчий комітет Хорольської міської ради в роботі із зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкцією з діловодства. Своє конституційне право на звернення громадяни могли використати шляхом подання письмового звернення до міської ради, звернення на особистому прийомі у міського голови, його заступника та секретарів міської ради та виконавчого комітету. Згідно Посадової інструкції, затвердженої міським головою, обов'язки по веденню діловодства за зверненнями громадян покладені на начальника загального відділу Гвоздик Н.І., контроль - на керуючу справами (секретаря виконавчого комітету) Іванютенко Н.М.

   Розпорядженням міського голови від 30.11.2015р. №55 затверджено графік особистого прийому громадян, згідно якого міський голова приймає громадян щовівторка з 13-00 до 17-00 та щоп'ятниці з 9-00 до 12-00. Заступник міського голови Місніченко В.О. приймає громадян щопонеділка з 9-00 до 12-00 та щочетверга з 13-00 до 17-00. Секретар міської ради Керекелиця В.М. проводить прийом у вівторок та середу з 9-00 до 12-00. Секретар виконкому Іванютенко Н.М. приймає громадян щосереди з 13-00 до 17-00 та щоп'ятниці з 9-00 до 12-00.
      Розпорядженням міського голови від 30.12.2015 р. №68 затверджено графік роботи постійно діючих прямих телефонних ліній. Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від загального діловодства. Журнал реєстрації звернень та справи стосовно роботи із зверненнями громадян ведуться згідно номенклатури. Станом на 01.01.2016р. до виконавчого комітету міської ради надійшло 210 звернень громадян. На особистому прийомі у міського голови, заступника та секретарів ради і виконкому побувало 41 громадян. Поштою надійшло 169 звернень. Це на 43 звернення більше ніж у 2014 році (167 звернень: 122 - поштою та 45 - на особистому прийомі).
      У 2015 році через органи влади надійшло 39 звернень, від інших органів, установ, організацій - 20 звернень. Всі звернення зареєстровані в журналах.
  За результатами розгляду:
  47 звернень вирішено позитивно - це 22,2%
  на 123 звернення дано роз'яснення - 58,6%,
  у 9 випадках відмовлено - 4,3%.
  Решта звернень знаходяться на розгляді.
      У 2015 році до міської надійшло 63 колективних звернень, це майже у двічі більше ніж у минулому році (2014р. - 32). Всього, з урахуванням колективних звернень, звернулося 1244 громадян (у 2014р. - 474). Велика кількість громадян, що звернулася пояснюється масовими зверненнями від мешканців мікрорайону Заяр'я стосовно благоустрою: ремонту дороги, влаштування вуличного освітлення та інше. Із загальної кількості громадян, що звернулися: 4 - учасники війни; 5 - багатодітні сім'ї; 3 - особи, що потерпіли від аварії на ЧАЕС; 5 - діти війни; 1 - ветеран праці; 9 - інваліди; 183 - інші категорії.
      За соціальним станом авторів: пенсіонерів - 42; робітників - 8; працівників бюджетної сфери - 21; підприємців - 19; безробітних - 9; інших - 111.
  Найбільшу питому вагу складають звернення, які стосуються комунального господарства - 41,4% (всього 87 звернень). У них порушені питання: вуличного освітлення, ремонту доріг, ліквідації сміттєзвалищ та інші.
  - житлової політики - 23 або 11,0% (2014р. - 12);
  - діяльність органів місцевого самоврядування - 21 або 10%
  - соціального захисту - 10 або 4,8% (2014р. - 7)
  - транспорту і зв'язку - 9 або 4,3% (2014р. - 5);
  - аграрної політики - 7 або 3,3% (2014р. - 22);
  - екології та природних ресурсів - 6 або 2,9% (2014р. - 3)
  - питання праці і заробітної плати - 5 або 2,4% (2014р. - 2)
  - сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 4 або 1,9% (2014р. - 7);
  - фінансової, податкової, митної політики - 3 або 1,4 %
  - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 2 або 1,0% (2014р. - 4)
  - інші - 33 або 15,7%

Із 210 звернень: 145 звернень - первинні, 8 - повторні; 16- дуплетні, 20 - неодноразові, 21 - масові.
  За видами звернення виглядають наступним чином:
  24 - пропозиції; 152 - заяви; 34 - скарги.
      Пропозиції в основному стосувалися перейменування вулиць у місті. Найбільше скарг надходило на роботу громадського транспорту та комунального господарства. За 2015 рік надійшло 34 запити на отримання публічної інформації. У 2014р. надійшло 29 запитів. Найбільш активним запитувачем публічної інформації залишається громадська організація "Рідний Хорол" - 11 запитів (у 2014р. - 17 запитів). Від Асоціації громадських організацій Хорольщини надійшло 3 запити на отримання публічної інформації, від інших громадських організацій - 4 запити, решта від інших запитувачів.
       У 2015 році до міської ради надійшло 1305 заяв громадян, видано 7568 довідок.
  На протязі 2015 року робота із зверненнями громадян двічі розглядалася на засіданнях виконавчого комітету міської ради. Прийняті рішення від 24.02.2015р. №62 "Про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету у 2014 році" та від 18.08.2015р. №218 "Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року".
      Посадовими особами міської ради вживаються заходи щодо безумовного виконання Указу Президента України №109/2008 з недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, порушень установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Робота із зверненнями громадян, а саме своєчасність надання обґрунтованих відповідей на запити, скарги та заяви населення міста постійно знаходяться на контролі у посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за даний напрямок роботи. Виконавчий комітет міської ради постійно працював і буде працювати над покращенням стану роботи із зверненнями громадян, особливо в напрямку своєчасності та об'єктивності їх розгляду, наданню об'єктивних відповідей та вжиттю заходів по недопущенню причин, які породжують скарги громадян, і дотриманню вимог Закону України "Про звернення громадян" в цілому.
 
                                                                                                             Міський голова С.М. Волошин

Оголошення
     
Позачергова сесія

09 листопада 2018 року о 14-00 год. відбудеться пленарне засідання 55 позачергової сесії Хорольської міської ради в залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
     
Чергове засідання сесії

31 жовтня 2018 року о 14-00 год. відбудеться пленарне засідання 54 чергової сесії Хорольської міської ради в залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
Архів оголошень
Нова Пошта

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Незалежності (колишня Карла Маркса), №37 тел./факс (05362)33-3-44 E-mail: hmr37@ukr.net