Електронний сервіс “InfoTAX” – це продовження курсу ДПС України на вдосконалення дистанційного спілкування з платниками податків, забезпечення оперативності, швидкості та зручності отримання податкової інформації. Сервіс “InfoTAX” надає можливість зареєстрованим користувачам через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, необхідність подання звітності та сплати податків.
Для підключення чат-бота «InfoTAX» необхідно знайти його у відповідному месенджері (Telegram/Viber), перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування.
На даний час чат-бот «InfoTAX» надає майже 20 видів послуг. Для їх отримання необхідно скористатись меню.
Наприклад, вкладка меню “Особовий рахунок” надає можливість переглянути дані стану розрахунків з бюджетом, інформацію про залишок несплаченої пені, борг, переплату та зобов’язання.
У вкладці меню “Інфо” розміщено податковий календар, дані про отримані квитанції.
Вкладка меню “Облікові дані” надає можливість переглянути реєстраційні дані, інформацію про об’єкти та рахунки платника податків.
У вкладці меню “Накладні” відображається інформація про отримані та видані податкові накладні/розрахунки коригування, критерії ризиковості, дані позитивної податкової історії.
Даний сервіс передбачає можливість попереднього заповнення звітності для платників єдиного податку, перехід до сплати податків у “два кліки”, оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.
Отже, скориставшись послугами електронних сервісів ДПС України, платники податків мають можливість вести документообіг, сплачувати податки онлайн, отримувати актуальну інформацію, не відвідуючи Центри обслуговування платників, уникаючи черг, тобто економити свій час.
Головне управління ДПС у Полтавській області