Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Зміна даних у обліковій картці ФОП
2025-05-06

Алгоритм дій при зміні даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків (заява за ф. №5ДР). Обов’язок повідомлення про зміни

Фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін. Відомості подаються шляхом подання Заяви за формою №5ДР та документа, що посвідчує особу.

Заповнення Заяви за ф. №5ДР

Щоб заповнити та подати Заяву, потрібні:

- документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних;

- для підтвердження місця проживання – витяг з реєстру територіальної                           громади / паспорт у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;

- для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік.

Важливо: При поданні Заяви за формою № 5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали після перевірки повертаються).

Способи подання заяви

у паперовій формі:

1. Особисто – до будь-якого податкового органу.

2. Через представника, при цьому необхідно мати:

- документ, що посвідчує особу представника,

- документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням),

- довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку, на проведення змін до Державного реєстру (після пред'явлення повертається).

в електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) через:

- Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua),

- мобільний застосунок «Моя податкова».

Термін внесення змін

Податковий орган оновлює дані у реєстрі протягом трьох робочих днів після подання заяви.

*Контакт-центр Державної податкової служби України надає  консультації платникам податків, роз’яснення з питань податкового законодавства та допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із податками. Загальна кількість звернень, що надійшла у минулому році сягнула цифри 1 062 448.

Як звернутися? Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). Електронна пошта: [email protected]. Особистий кабінет: Через електронний кабінет платника податків.

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 08:00 до 18:00.

 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про проведення засідання аукціонної комісії

23 травня 2025 року в адміністративному приміщенні по вул. Соборності, 4 в м.Хорол проведено засідання аукціонної комісії для продажу об’єкта малої приватизації, що належить до комунальної власності Хорольської міської територіальної громади – будівлі теплогенераторної А по вул.Кременчуцька, 2-А в м.Хорол Лубенського району Полтавської області.

     
     
Повідомлення про скликання чергової сесії

У п'ятницю, 30 травня 2025 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 70 сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул. Соборності, 4. 

     
     
Повідомлення про скликання позачергової сесії

У вівторок, 13 травня 2025 року, о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 69 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4. Засідання постійної комісії з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва відбудеться у п'ятницю, 9 травня 2025 року, о 08:00 год. у кімнаті депутатів

     
     
Повідомлення про закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]