Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Зміна даних у обліковій картці ФОП
2025-05-06

Алгоритм дій при зміні даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків (заява за ф. №5ДР). Обов’язок повідомлення про зміни

Фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін. Відомості подаються шляхом подання Заяви за формою №5ДР та документа, що посвідчує особу.

Заповнення Заяви за ф. №5ДР

Щоб заповнити та подати Заяву, потрібні:

- документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних;

- для підтвердження місця проживання – витяг з реєстру територіальної                           громади / паспорт у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;

- для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік.

Важливо: При поданні Заяви за формою № 5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали після перевірки повертаються).

Способи подання заяви

у паперовій формі:

1. Особисто – до будь-якого податкового органу.

2. Через представника, при цьому необхідно мати:

- документ, що посвідчує особу представника,

- документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням),

- довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку, на проведення змін до Державного реєстру (після пред'явлення повертається).

в електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) через:

- Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua),

- мобільний застосунок «Моя податкова».

Термін внесення змін

Податковий орган оновлює дані у реєстрі протягом трьох робочих днів після подання заяви.

*Контакт-центр Державної податкової служби України надає  консультації платникам податків, роз’яснення з питань податкового законодавства та допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із податками. Загальна кількість звернень, що надійшла у минулому році сягнула цифри 1 062 448.

Як звернутися? Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). Електронна пошта: [email protected]. Особистий кабінет: Через електронний кабінет платника податків.

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 08:00 до 18:00.

 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Оголошення про відумерлу спадщину

Відділ з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету Хорольської міської ради повідомляє про намір визнання відумерлої спадщини у судовому порядку, визначеному чинним законодавством України, з метою подальшої передачі у комунальну власність

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

У понеділок, 09 червня об 11:30 год. відбудеться засідання тринадцятого позачергового засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності, 4

     
     
Повідомлення про перенесення пленарного засідання сесії

Через відсутність кворуму третє пленарне засідання сімдесятої сесії переноситься на 10.06.2025 о 09:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про скликання третього пленарного засідання сесії

У середу, 04 червня 2025 року, о 09:00 год. відбудеться третє пленарне засідання 70 сесії Хорольської міської ради VIII скликання в залі засідань за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]