Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

багатоквартирних питання круглого управління особливості столу квартир будинках власності &bull власників права обговорення підвищення ефективності будинку житла передбачає краще
ЗАСІДАННЯ "КРУГЛОГО СТОЛУ"
2015-07-31

   Проведення круглого столу сьогодні є звичайним явищем у системі управління будь-якою організацією. Його проводять з метою пошуку найраціональніших шляхів розв’язання проблем, для дослідження прийнятих рішень, програм розвитку організації тощо.

   «Круглим столом» зараз називають один із способів організації обговорення деякого питання. Характерним для нього є:

   • визначення мети обговорення (наприклад, узагальнити ідеї і думки щодо обговорюваної проблеми);

   • виступи всіх учасників круглого столу мають характер опанування (кожний повинен висловлювати думку з приводу обговорюваного питання, а не з приводу думок інших учасників);

   • всі учасники обговорення рівноправні і ніхто не має права диктувати свою волю і рішення.

   Так, 22 липня в приміщенні міської ради відбулося конструктивне засідання "круглого столу" на тему "Актуальні аспекти утримання багатоквартирних будинків у місті". На розгляд виносилися три питання:

  1. Про впровадження Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирних будинках» (інформував Полтавець Ігор Васильович - юрист КП „Комунсервіс“).

  2. Про особливості кредитної програми «Ощадний дім» (інформував Тягній Юрій Іванович – керуючий Хорольською філією АТ «Ощадбанк».

  3. Про переведення житла в багатоквартирних будинках на індивідуальне опалення (інформували Свириденко Ігор Володимирович – міський голова та Місніченко Валентин Олексійович – заступник міського голови).

   Полтавець І.В. ознайомив усіх присутніх жителів багатоквартирних будинків Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирних будинках». Закон передбачає тотальну передачу прав з управління багатоквартирними будинками ОСББ або приватним особам, призначеним місцевою владою за конкурсом (якщо співвласники не створять ОСББ протягом року). Управителі-фізособи будуть призначатися на конкурсній основі виконавчим органом місцевої ради, на території якого розташований багатоквартирний будинок.

  У такому випадку ціна послуги з управління будинком визначається за результатами конкурсу, а договір про надання послуг з управління строком на 1 рік від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначений керівник. Якщо за місяць до закінчення зазначеного терміну жодна із сторін не повідомить письмово іншу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий річний термін.

   Закон передбачає, що земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що знаходяться у спільній сумісній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку, передаються безоплатно у власність або в постійне користування співвласникам багатоквартирного будинку в порядку, встановленому Кабміном.

   Мешканців хвилювало питання щодо рентабельності створення ОСББ чи краще обрати управителя? Про свій досвід керування розповів голова правління ОСББ «Фортуна» і запевнив, що краще за власників квартир про їхні будинки ніхто не подбає.

   Тягній Юрій Іванович – керуючий Хорольською філією АТ «Ощадбанк» докладно розповів про особливості кредитної програми «Ощадний дім», яка включає в себе оплату заходів з підвищення енергетичної ефективності та підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів у багатоквартирних будинках, зокрема заходи з утеплення, система опалення/вентиляції та інші заходи з підвищення енергетичної ефективності. Держава компенсує 20-40% від суми кредиту. Програма проводиться без застави, потрібен лише кошторис.

   Щодо переведення житла в багатоквартирних будинках на  індивідуальне опалення, то наразі цей етап не завершений. Станом на 22.07.2015 р. досі не звернулося про перехід - ще 180 власників квартир.  Питання залишається відкритим.

Оголошення
     
Повідомлення про скликання позачергової сесії

У п'ятницю, 25 квітня 2025 року, о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 68 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться у четвер, 24 квітня 2025 року, о 10:00 год. у залі засідань

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару.
  Контейнери металеві оцинковані для твердих побутових відходів, об’єм 1100 л за кодом ДК 021:2015: 44613700-7 Контейнери для сміття

     
     
До уваги суб’єктів господарської діяльності

Оголошення про конкурс щодо визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення твердих побутових відходів на території міста Хорола Лубенського району Полтавської області

     
     
Повідомлення про засідання виконавчого комітету

09 квітня 2025 року о 13-00 год. відбудеться дев'яте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності, 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]