25 липня 2023 року в приміщенні Хорольської міської ради відбулося перше засідання аукціонної комісії, яка уповноважена здійснювати розгляд і вирішення питань щодо продажу об’єктів малої приватизації та іншого відчуження шляхом продажу. Першочергове її завдання – забезпечення прозорості в проведенні незалежної оцінки об’єктів оренди комунальної власності Хорольської міської ради.
Комісія утворена рішенням виконавчого комітету від 18 липня 2023 року №176 і її діяльність регламентується Положенням, ухваленим рішенням 12 сесії Хорольської міської ради VIII скликання від 29 жовтня 2021 року №1042 «Про затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об'єктів малої приватизації та іншого відчуження шляхом продажу».
Перше засідання аукціонної комісії відбулося під головуванням начальника відділу з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою Яни Карманської, за участі секретаря та 6 членів комісії. Розглянуто питання відчуження шляхом продажу на електронному аукціоні об’єкту нерухомого майна – житлового будинку, розміщеного за адресою: м.Хорол, вул. Панаса Мирного, 36. За результатами засідання затверджено зміст оголошення про проведення електронного аукціону.