Пенсійний Фонд України запровадив новий сервіс вебпорталу електронних послуг – звернення за призначенням пенсії «в один дотик». Цей сервіс є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Фондом.
Нова модель звернення громадян за призначенням пенсії, як і всі попередні, спрощує взаємодію громадян з органами Пенсійного фонду, дозволяє скоротити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, зменшити паперовий документообіг, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Процедура призначення пенсій стала спрощеною, більш ефективною й цивілізованою!
Відтепер не потрібно чекати в черзі на прийом до фахівців пенсійної служби для призначення пенсії, потерпати від незручностей і втрачати дорогоцінний особистий час.
Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), потрібно:
- одержати електронний цифровий підпис в акредитованих центрах сертифікації;
Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі;
- у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
- підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;
- у разі потреби додавати протягом трьох місяців.
Новітні технологічні системи Фонду відпрацьовуватимуть усе це в автоматичному режимі, а користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.
У разі виникнення будь-яких питань стосовно нового сервісу вебпорталу звертатися за телефоном Сервісного центру Хорольського відділу обслуговування громадян Управління обслуговування Головного управління Пенсійного Фонду України в Полтавській області: (05362) 32-0-44.