Що таке довідка з Єдиного державного демографічного реєстру і як її отримати?
Згідно законодавства кожна особа, персональні дані якої внесені до Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР), має право на безоплатне отримання довідки про внесення інформації до Реєстру та видані документи.
Форма довідки затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2017 №784 та видається особі за її заявою, в якій зазначається прізвище, ім'я та по батькові особи, унікальний номер запису в Реєстрі, реквізити документа.
Довідка про внесення інформації до Реєстру та видані документи складається у формі витягу з Реєстру та видається протягом трьох робочих днів з дня подання заяви.
Для отримання вищезазначеної довідки громадянин може звернутися із відповідною заявою НЕЗАЛЕЖНО від реєстрації місця проживання до УДМС у Полтавській області або його територіальних підрозділів.
Важливо. Особа або її законний представник під час подання заяви про видачу довідки у паперовій формі ОСОБИСТО пред’являє посадовій особі міграційної служби паспортний документ.
УДМС у Полтавській області