ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ!
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України № 441 від 11.04.2016 р. «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
ознака «неповний робочий час»
при заповненні звітності встановлюється у разі, якщо особа працює:
- неповний робочий день (тобто зменшення тривалості щоденної роботи на зумовлену кількість годин);
- неповний робочий тиждень (зберігається нормальна тривалість робочого дня, але зменшується кількість робочих днів на тиждень);
- поєднання неповного робочого дня і неповного робочого тижня (наприклад, тривалість робочого дня 5 годин при 4 робочих днях на тиждень).
Якщо у звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (таблиця 6 додатку 4) одній застрахованій особі нараховується одночасно заробітна плата, відпускні, лікарняні або сума різниці між мінімальною та фактично нарахованою заробітною платою, ознака «неповного робочого часу» та позначка про наявність трудової книжки мають бути зазначені по кожному типу нарахування.
За консультаціями з питань заповнення таблиць 5-9 додатку 4, таблиць додатку 5, додатку 6 та додатку 7 звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування звертатися до Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (у Хоролі: вул. 1 Травня 4, каб.1, тел. 33652).
Лубенське об’єднане управління
Пенсійного фонду України
в Полтавській області