Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

місяця управління доходів доходи області полтавській податків відділ кожен головного електронному лубенської кожну отримання платників понеділок застосування пільги фізичних
Лубенська ОДПІ повідомляє
2017-03-06

   Лубенська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області доводить до відома населення Хорольської територіальної громади наступні повідомлення:

1.Триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2016 році.

2.Нагадаємо про нюанси застосування податкової соціальної пільги.

3.За публічною інформацією за січень 2017 року до Лубенської ОДПІ звертались 5 разів.

4.Відомості про суми виплачених доходів В Електронному кабінеті платника податків.

5.Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області.

Триває кампанія декларування доходів,

отриманих громадянами у 2016 році

Лубенська ОДПІ  інформує, що з 1 січня 2017 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016 року, яка триватиме до 01 травня 2017 року. 

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається громадянами за місцем реєстрації до 1 травня 2017 року.

Таким чином громадяни, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області за адресами:

5. які зареєстровані на території м.Хорол та Хорольського району: м.Хорол вул.Кременчуцька, 44:

- в понеділок - четвер - з 900 год.  до 1800 год.

- в п’ятницю  - з 900 год.  до 16 45 год. 

 

Останній день подання декларації за 2016 рік – 03 травня 2017 року.

Зокрема, обов’язково подати річну декларацію про майновий стан і доходи мають громадяни, які отримували:

- доходи, з яких при їх нарахуванні чи виплаті податок на доходи фізичних осіб не утримувався, але не є звільненими від оподаткування;

- доходи від особи, яка не є податковим агентом, в тому числі:

- від здавання в оренду власного рухомого чи нерухомого майна;

- продажу (обміну) власного майна;

- продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо;

-спадщину (дарунок) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

- інвестиційні доходи, отримані від операцій з інвестиційними активами;

- іноземні доходи.

Cума податкового зобов’язання, зазначена в поданій річній декларації, сплачується громадянами самостійно до 01 серпня 2017 року.

Нагадуємо, що платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2016 року, можуть подати податкову декларацію упродовж всього року.

Згідно статтею 166 Податкового кодексу України, розраховувати на податкову знижку можна в тому випадку, якщо ви:

-проводили оплату за іпотечним кредитом і ваше житло, яке ви придбали в результаті оформлення іпотеки, є вашим основним місцем проживання. Якщо ви придбали два об'єкти нерухомості за іпотечним кредитом, то право на податкову знижку будете мати лише на те житло, в якому прописані;

-робили пожертвування або вносили благодійні внески організаціям неприбуткового характеру, зареєстрованим на території України, і при цьому витрачали від 2 до 5% заробітної плати за рік;

-оплачували своє навчання або навчання члена своєї сім'ї першої лінії споріднення;

-понесли витрати грошових коштів на проведення штучного запліднення;

-мали витрати, пов'язані з усиновленням дитини;

-проводили пенсійні внески до недержавних пенсійних фондів;

-здійснювали страхові платежі за договорами накопичувального страхування життя;

-користувалися послугами реабілітаційних центрів і протезно-ортопедичними послугами;

-понесли витрати на переобладнання автомобіля та його переходу на газ або біопаливо;

-понесли витрати на будівництво (купівлю) доступного житла.

Слід зазначити, що на даний час до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області подано 497 декларацій про доходи одержані в 2016 році в т.ч. 47 платників скористались правом на отримання податкової знижки.

Валерій Карпов

начальник відділу  податків

 і зборів з фізичних осіб

 

Нагадаємо про нюанси застосування податкової соціальної пільги

Згідно з підпунктом 169.2.1 пункту 169.2 статті 169 розділу IV Податкового кодексу України (далі ПКУ) податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги  (далі – заява про застосування пільги).

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування податкової пільги, а також заявами про відмову від такої пільги (підпункт 169.2 статті 169 ПКУ).

            Тобто податкова соціальна пільга застосовується до місячного доходу, незалежно від дня подання в даному місяці заяви працівником.

 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

За публічною інформацією за січень 2017року

до Лубенської ОДПІ звертались 5 разів.

За січень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 5 запитів від юридичних осіб.

Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ.    

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Людмила Шкуда начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника

У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:

- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді. 

Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе.  Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. 

- «Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді».  Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від  15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи  можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid.  Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян». 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

                 ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

          громадян керівництвом Головного управління

       Державної фіскальної служби у Полтавській області

Садовий Сергій Володимирович -   в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний перший понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Лєднік Олег Вікторович - перший заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний другий вівторок місяця з 09.00 до 13.00.

Коротюк Дмитро Вадимович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний третій понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Кузнецова Жанна Борисівна - заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожну третю п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Чорнобривець Віталій Васильович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний четвертий четвер місяця з 14.00 до 18.00.

                 ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

громадян посадовими особами структурних підрозділів

Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області

Управління організації роботи- кожен перший понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

Сектор охорони державної таємниці, технічного та   криптографічного захисту інформації - кожен перший вівторок місяця – з 14.00 до 18.00.

Відділ матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури - кожну першу середу місяця з 09.00 до 13.00.

Відділ по роботі з персоналом - кожен перший четвер місяця з  14.00 до 18.00.

Відділ фінансування, бухгалтерського обліку та звітності - кожну першу п'ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Відділ внутрішнього аудиту - кожен другий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Управління моніторингу доходів та обліково - звітних систем - кожен другий вівторок місяця з 9.00 до 13.00.

Відділ обслуговування платників - кожну другу середу місяця з 14.00 до 18.00.

Управління інформаційних технологій - кожен другий четвер місяця з 9.00 до 13.00.

Юридичне управління - кожну другу п'ятницю місяця з 14.00 до 17.00.

Управління податків і зборів з юридичних осіб - кожний третій понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

Управління податків і зборів з фізичних осіб - кожний третій вівторок місяця з 14.00 до 18.00.

Управління аудиту - кожну третю середу місяця з 9.00 до 13.00.

Відділ боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом -

кожний третій четвер місяця з 14.00 до 18.00.

Відділ погашення боргу -  кожну третю п'ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Оперативне управління - кожен четвертий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Відділ внутрішньої безпеки - кожен четвертий вівторок місяця з 09.00 до 13.00.

Слідче управління  фінансових   розслідувань   -   кожну  четверту  середу місяця з 14.00 до 18.00.

Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів -

кожен четвертий четвер місяця з 09.00 до 13.00.

 На особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДФС у Полтавській області можна записатися, зателефонувавши за номером (0532) 503-5-22.

Оголошення
     
Повідомлення про результати конкурсного відбору

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про результати конкурсного відбору суб’єкта оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкта комунальної власності

     
     
Повідомлення про перенесення спільного засідання постійних комісій

У зв'язку з відсутністю кворуму на спільному засіданні постійних комісій від 12.12.2024, засідання переноситься на 8:30 год. 13.12.2024

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, облаштований пристосуванням для перевезення осіб з обмеженою мобільністю у візках

     
     
Повідомлення про скликання чергової сесії

20 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 64 сесії Хорольської міської ради VIII скликання за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 18 грудня о 10:00 год. у залі засідань, а комісії на вргулювання земельних відносин – 18 грудня о 14:00 год. у кімнаті депутатів.

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]