Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Лубенська ОДПІ інформує!
2018-05-02

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1. Надійшло до Державного бюджету 178,9 млн.грн.

2. Підсумки роботи Лубенської ОДПІ за 1 квартал 2018 року.

3. Декларування доходів громадян триває.

4. Аналіз надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ

за січень - березень 2018 року.

5. На протязі січня – березня 2018року за публічною інформацією

до Лубенської ОДПІ звертались 9 разів.

6. Про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом  1 – го  кварталу  2018 року.

7. Батькам слід завчасно потурбуватись про отримання картки платника податків

з реєстраційним номером для дітей.

8. Громадянам слід вчасно подати дані про зміну місця проживання та ПІБ до податкової інспекції.

1. Надійшло до Державного бюджету 178,9 млн.грн.

За три місяці 2018 року платниками  Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області  до  Державного бюджету України  було сплачено  178,9  млн. гривень.

Як повідомив начальник  Лубенської ОДПІ Олександр Коломієць, з початку року Державний бюджет отримав:

 82,7 млн. грн. податку на додану вартість з вироблених в Україні  товарів;

 14,1 млн. грн. податку на прибуток;

 61,8 млн.грн. податку на доходи фізичних  осіб у частині, що сплачується до Державного бюджету та інше.

Тільки впродовж березня 2018 року  Лубенською ОДПІ зібрано  до Державного бюджету  майже 49,5 млн.грн. У порівнянні з показниками березня 2017 року досягнуто збільшення  надходжень з  податку на додану вартість – на 6,3 млн.грн., з податку на прибуток – на 1,5 млн.грн., з податку на доходи фізичних  осіб –на 3,0 млн. гривень.

  Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

2. Підсумки роботи Лубенської ОДПІ за 1 квартал 2018 року

На черговій нараді у Лубенській райдержадміністрації начальник Лубенської ОДПІ О.Коломієць інформував про підсумки роботи інспекції за січень-березень 2018 року.

У своїй доповіді О.Коломієць зазначив, що станом на 01.04.2018 року на обліку в ОДПІ перебуває 10834 платників податків, в тому числі 1473 платника за неосновним місцем обліку. З них - юридичних осіб – 4299, в тому числі  1032 платника за неосновним місцем обліку та 6535 фізичних осіб – підприємців, в тому числі 441 за неосновним місцем обліку.    В головному офісі на обліку перебуває 4299 платника податків, в тому числі 390 платників  за неосновним місцем обліку. Кількість зареєстрованих -  40% від загальної кількості по ОДПІ, з них – юридичних осіб 1397, або 32,5% та фізичних осіб – підприємців - 2902, або  44,4 відсотка.

За 1-й квартал 2018 року Центри обслуговування платників, які функціонують при ОДПІ, відвідало 41578 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також громадян з них по головному офісу 14628 або 35,2 відсотки від загальної кількості відвідувачів.

Посадовець зазначив, що завдяки проведеній роботі за I квартал  2018 року платниками Лубенської ОДПІ до бюджетів усіх рівнів сплачено 416,7 млн. грн. податків, зборів та обов’язкових платежів. З них до державного бюджету сплачено платежів 178,9 млн. грн, до місцевих бюджетів – 237,8 млн. грн.

Найбільшу частку у доходах   державного бюджету займають податок на додану вартість (46,2 відсотків), податок на доходи фізичних осіб (34,5 відсотка), податок на прибуток (7,9 відсотка), рентна плата  (10,5 відсотка).

На завершення свого виступу О.Коломієць  звернув увагу присутніх, що що з 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року, останній день подання декларації  – 2 травня 2018 року. Таким чином громадяни, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області.

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

3. Декларування доходів громадян триває

З початку поточного року 2313 мешканців території обслуговування Лубенської ОДПІ подали податкові декларації про отримані доходи. Загальна сума коштів, задекларованих громадянами складає 75,3 млн. гривень, сума податків сягає 5 млн. гривень.  З них 4 – подано громадянами-мільйонерами, які зазначили дохід на суму 5,7 млн.грн. та визначили суму податків 0,7 млн.грн.

Найбільше декларацій надійшло від 1576 громадян, які самостійно обробляли власні земельні частки (паї) та отримали доходи від продажу с/г продукції і складають 16,5 млн.грн. та до бюджету належить до сплати близько 3 млн.гривень.

Лубенська ОДПІ нагадує, що отримати безкоштовні консультації та допомогу у заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані у 2017 році декларанти можуть у Центрах обслуговування платників ОДПІ.

Подати декларацію для отримання податкової знижки можна протягом усього року, тобто до 31 грудня включно, тоді як громадяни, які зобов’язані задекларувати свої доходи, повинні зробити це не пізніше 2 травня.

Сектор податків і зборів

з фізичних осіб Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

4. Аналіз надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ

за січень - березень 2018 року

За січень - березень 2018 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 41578 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 8822 адміністративні послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2993 громадянина, 12 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  Надано 3889 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. 

Також, фахівці Центрів надали 424 витяги з реєстру платників  єдиного податку, видано 50 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 275 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів. Зареєстрували 262 платника єдиного податку, 390 книг обліку розрахункових операцій, 246 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 145 розрахункових книжок, зареєстровано 55 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

5. На протязі січня березня 2018року за публічною інформацією

до Лубенської ОДПІ звертались 9 разів

За січень – березень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 8 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ.

За результатами розгляду 8 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування,  на 1 запит надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було  відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації..

   Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

    Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

6. Про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли

до Лубенської ОДПІ протягом  1 – го  кварталу  2018 року

Протягом  січня - березня 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян, що на 4 звернення менше, ніж за відповідний період 2017 року.

Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення  надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.

Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.

На протязі 3-х місяців 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 особистих прийоми громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, другий – фізична особа – підприємець (пенсіонер), третій – робітник.

Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку, в інших випадках - це правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску та можливість перенесення помилково зарахованих коштів між параграфами податку на доходи фізичних осіб.

 Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом трьох місяців 2018 року не було.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей  не було.  

                                                                                                                 

    Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

7. Батькам слід завчасно потурбуватись про отримання картки платника податків

з реєстраційним номером для дітей

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що для отримання картки платника податків з реєстраційним номером необхідно подати до відповідного контролюючого органу Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка № 1ДР), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Облікові картки № 1 ДР за малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником). До Облікової картки № 1ДР малолітньої особи один із батьків пред’являє документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини (після пред’явлення повертається).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків) малолітньої особи, видається одному з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що засвідчує особу одного з батьків.

Після досягнення 14-річного віку для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення змін до Державного реєстру, отримання картки платника податків використовуються дані паспорта громадянина України.

Подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків/отримати картку платника податків, отримати консультацію щодо переліку необхідних документів або заповнення Облікової картки № 1ДР можна у Центрах обслуговування Лубенської ОДПІ.

Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників»  Лубенської ОДПІ.

 

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

8. Громадянам слід вчасно подати дані про зміну місця проживання

та ПІБ до податкової інспекції

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що всі фізичні особи - платники податків, у разі зміни місця проживання, зміни прізвища, імені, по батькові зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін подавати контролюючим органам відомості про зміну таких даних.

Повідомлення про зміну  даних відбувається шляхом подання фізичними особами до контролюючих органів Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Форма № 5ДР) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті  про те, що обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма № 5ДРП).

Вказані заяви подаються особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Для заповнення Заяв використовуються дані документа, що посвідчує особу (паспорт), та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою відповідної Заяви до контролюючого органу за місцем проживання. У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Подати Заяву за формами № 5ДР або № 5ДРП, отримати консультацію щодо заповнення Заяв можна у Центрах обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області, де також можна безкоштовно отримати бланки Заяв.

Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників»  Лубенської ОДПІ.

 

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області  

    

Оголошення
     
Повідомлення про скликання чергового виконкому

17 грудня 2024 року о 14:00 год. відбудеться двадцять друге чергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про засідання третього пленарного засідання 62 позачергової сесії

Через відсутність кворуму на другому пленарному засіданні 62 позачергової сесії, 04 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться третє пленарне засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4.

     
     
Повідомлення про перенесення пленарного засідання сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання шістдесят другої позачергової сесії переноситься на 29.11.2024 о 10:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідолення про скликання другого пленарного засідання позачергової сесії

27 листопада 2024 року о 10:00 год. відбудеться друге пленарне засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. 

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]