Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

лубенської платників громадян полтавській податків області обслуговування податку надання березня послуг україни протягом публічної забезпечення розгляду &mdash січня відділ інформації
Лубенська ОДПІ інформує!
2018-03-06

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1.Привітання зі святом 8 березня - Міжнародним жіночим днем.

2.Аналіз надання Лубенською ОДПІ адмінпослуг за січень-лютий 2018 року.

3.На протязі січня-лютого 2018 року до Лубенської ОДПІ за публічною інформацією зверталися 8 разів.

4.Про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом січня-лютого 2018 року.

5.Про забезпечення роботи Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ у святкові та вихідні дні.

Чарівні пані!

Все найсвітліше, що є в нашому житті – весна, радість, щастя, кохання, пов’язане з Жінкою, берегинею роду людського.

Зичу здоров’я на все життя, щастя кожного дня, любові щохвилини. Нехай слово «жінка» завжди звучить на землі як символ доброти, краси, миру і злагоди! Бажаю черпати снагу та творчу енергію з чистих, глибоких джерел на добрії справи задля користі та благополуччя людей.

Будьте завжди енергійними, привабливими, усміхненими та ніжними!

 

З повагою начальник Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Олександр Коломієць

2.Аналіз надання Лубенською ОДПІ адміністративних послуг

за січень - лютий 2018 року

                 За січень - лютий 2018 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 28602 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

            Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 4703 адміністративних послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2025 громадянина, 9 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  Надано 1477 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. 

Також, фахівці Центрів надали 269 витягів з реєстру платників  єдиного податку, видано 35 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 141 довідку про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів. Зареєстрували 139 платників єдиного податку, 270 книг обліку розрахункових операцій, 167 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 84 розрахункових книжок, зареєстровано 37 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Відділ обслуговування платників

 Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

3. На протязі січня – лютого 2018року за публічною інформацією

до Лубенської ОДПІ звертались 8 разів

     За січень – лютий 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 8 запитів від юридичних осіб.

     Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ.

     За результатами розгляду запити підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації", але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування та на 1 запит надано відповідь запитувачу.

.

   Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

Відділ обслуговування платників

 Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

4. Про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли

до Лубенської ОДПІ протягом  січня - лютого 2018 року

     Протягом  січня - лютого 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян.

     Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення  надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.

Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.

На протязі січня - лютого 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 2 прийоми громадян, один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, інший – фізична особа – підприємець (пенсіонер).

Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку та в іншому випадку правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску.

 Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом двох місяців 2018 року не було.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей  не було.  

 

Відділ обслуговування платників

 Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

5. Про забезпечення роботи

Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ у святкові та вихідні дні:

 

03  березня  2018 року  —  робочий  день   до 16 год.  45 хв.

07  березня  2018 року  —  робочий  день   до 17 год .

8  та  9   березня  2018 року  —  вихідні дні;

10 березня 2018 року —   робочий  день  у  режимі  чергування  до 13 год. 00 хв.

Відділ обслуговування платників

 Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про результати конкурсного відбору

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про результати конкурсного відбору суб’єкта оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкта комунальної власності

     
     
Повідомлення про перенесення спільного засідання постійних комісій

У зв'язку з відсутністю кворуму на спільному засіданні постійних комісій від 12.12.2024, засідання переноситься на 8:30 год. 13.12.2024

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, облаштований пристосуванням для перевезення осіб з обмеженою мобільністю у візках

     
     
Повідомлення про скликання чергової сесії

20 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 64 сесії Хорольської міської ради VIII скликання за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 18 грудня о 10:00 год. у залі засідань, а комісії на вргулювання земельних відносин – 18 грудня о 14:00 год. у кімнаті депутатів.

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]