Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська ОВА

Сайт Президента України

Полтавський обласний центр зайнятості

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

платників лубенської полтавській області обслуговування податку платника україни послуг також такої вихідні єдиного управління &mdash адмініструванні серпня роботи адміністративних податкової
Лубенська ОДПІ інформує!
2017-08-22

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1.Привітання з нагоди Дня Державного Прапора України та річниці Незалежності.

2.Відтепер ризики при адмініструванні ПДВ керовані.

3.Аналіз наданняадміністративних послуг Лубенською ОДПІ ГУ ДФС у полтавській області у святкові та вихідні дні.

Шановні співвітчизники!

 

 

З нагоди Дня Державного Прапора України та річниці Незалежності нашої держави бажаю вам міцного здоров’я, великого родинного щастя, миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту. Нехай кожен день вашого життя буде сповнений радістю, теплом і новими здобутками, а ваші добрі справи примножать славу рідної України.

 

З повагою,

начальник Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Олександр Коломієць

 

 

ВІДТЕПЕР РИЗИКИ ПРИ АДМІНІСТРУВАННІ ПДВ КЕРОВАНІ

Повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Щомісячний економічний ефект від впровадження такої системи лише у тестовому режимі вже перевищує 1 млрд. грн.

У квітні 2017 року систему було запроваджено у тестовому режимі, а з 1 липня система  функціонує повноцінно.

Так, СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника окремо по кожному виду економічної діяльності.

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.

Новий механізм, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, запроваджено для підвищення ефективності боротьби з ухиленням від оподаткування.

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

 

 

Аналіз надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ за січень –липень 2017 року

           

         За січень – липень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 93324 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

            Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 12377 адміністративних послуг.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 5884 послуги. Також, фахівці Центрів надали 1742 витяги з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 1050 платників єдиного податку, 780 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 952 книги обліку розрахункових операцій, 388 розрахункових книжок, видано 242 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів та 395 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

            З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 141 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2115 відгуках.

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

Про режим роботи

Центру обслуговування платників

Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області у святкові та вихідні дні:

 

  19   серпня 2017 року — робочий день з 9-00 год. 00 хв. до 16-00 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день в режимі чергування з 9-00 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;

  24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

Оголошення
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

23 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться восьме позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
     
До уваги мешканців Хорольської громади!

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків та тупиків у населених пунктах Хорольської міської територіальної громади

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

05 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться шосте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]