Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

податку лубенської коригування податкових україни податкової платників податків платника податкового статті області полтавській відповідно реєстрі кодексу реєстрації зупинення згідно
Лубенська ОДПІ інформує!
2017-07-21

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1.Аналіз надання адміністративних послуг за січень-червень 2017 року.

2. Аналітична довідка про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом  січня-червня 2017 року.

3.За публічною інформацією за січень-червень 2017року до Лубенської ОДПІ звертались 8 разів.

4.Щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР).

5.Щодо порядку визначення цін.

6.Закінчується термін сплати податку на доходи фізичних осіб.

7.До уваги платників податку на додану вартість.

8.До уваги платників податку на нерухоме майно.

 

 

Аналіз надання адміністративних послуг за січень-червень 2017 року

За січень-червень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 80947 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 10291 адміністративну послугу.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 4741 послуга. Також, фахівці Центрів надали 1638 витягів з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 1002 платника єдиного податку, 718 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 857 книг обліку розрахункових операцій, 342 розрахункових книжки, видано 214 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів та 377 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 140 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2100 відгуках.

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

Аналітична довідка про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом  січня-червня 2017 року

За січень-червень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 7 письмових звернень громадян.

Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи  - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю, 1 випадок – декларування доходів громадян та 2 випадки – відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту.

Відповіді на всі звернення надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.

Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 2-ох випадках це були пенсіонери, в інших 5-ох випадках заявники соціального стану не зазначили. За категорією авторів звернень -  звертався 1 інвалід II групи .

Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.

У січні-червні 2017 року здійснено 1 прийом громадян (за соціальним станом - пенсіонер, інвалід III групи) першим заступником начальника Лубенської ОДПІ.

Дані змісту основного питання, що порушував громадянин - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування податку на нерухоме майно.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей  не було.  

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

За публічною інформацією за січень-червень 2017року до Лубенської ОДПІ звертались 8 разів

За січень-червень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи.

Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.  Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації”  і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації. 

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 

Щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР)

Пунктом 74.2 статті 74 Податкового Кодексу з квітня 2017 року запроваджено Систему автоматизованого Моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям Оцінки ступеня Ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

Згідно з пунктом 57 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ період з     01.04.2017 до 01.07.2017 був перехідним: протягом нього процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 цього ПКУ, здійснювалась без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.

СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за № 753/30621.

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку), якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник має право надати Таблицю даних платника податків.

Одночасно слід зазначити, що наказом МФУ від 13.06.2017 № 566, який  зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 р. за N 752/30620 затверджено Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ЩОДО ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ЦІН.

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 12.06.2017 р. N 583/6/99-99-15-03-02-15/ІПК щодо порядку визначення звичайних цін з метою визначення бази оподаткування ПДВ операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Кодексу база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. При цьому база оподаткування ПДВ операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін.

Під звичайною ціною розуміється ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін. Це визначення не поширюється на операції, що визнаються контрольованими відповідно до статті 39 цього Кодексу (підпункт 14.1.71 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).

Під ринковою ціною розуміється ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (підпункт 14.1.219 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).

Ринок товарів (робіт, послуг) - сфера обігу товарів (робіт, послуг), що визначається виходячи з можливості покупця (продавця) без значних додаткових витрат придбати (реалізувати) товар (роботи, послуги) на найближчій для покупця (продавця) території (підпункт 14.1.218 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).

Отже, норми Кодексу (не враховуючи норми для окремих (специфічних) видів операцій):

встановлюють, що база оподаткування ПДВ операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, що відповідають ринковим;

визначають обов'язкові умови відповідності ціни поставки (договірної ціни) ринковій ціні, однією з яких є володіння сторонами достатньою інформацією про ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах;

передбачають можливість доведення невідповідності договірної ціни рівню ринкових цін.

Враховуючи викладене, у розумінні норм Кодексу звичайною ціною для здійснення розрахунку бази оподаткування ПДВ операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг є ціна, визначена зацікавленими сторонами у цивільно-правовому договорі, яка водночас повинна відповідати ринковій ціні (ціні, що склалася на ринку товарів/послуг).

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ЗАКІНЧУЄТЬСЯ ТЕРМІН СПЛАТИ ПОДАТКУ

 НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ.

 Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області нагадує, що відповідно до п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею річній податковій декларації про майновий стан і доходи.

Згідно з п. 126.1 ст. 126 ПКУ у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

 при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

 Крім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня (пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ).

Згідно з п. 129.4 ст. 129 ПКУ на суми грошового зобов’язання, визначеного пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ!

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області доводить роз’яснення ДФС, що починаючи з 01.07.2017 реєстрація податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. 

Інформуємо, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних  відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, платник податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування має право подати на розгляд:

- інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).

- пояснення у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 , яке формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб).

.Електронні формати таблиці, повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

Таблиця та повідомлення з додатками можуть бути сформовані та надіслані через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

             Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

Звертаємо Увагу, що при подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

            Нагадуємо, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованого в Мінюсті 16.06.2017 за  №753/30621.

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО!

      ЛУБЕНСЬКА ОДПІ нагадує, що у поточному році громадяни жителі м.Лубни та Лубенського району повинні сплатити податок на нерухоме майно, віддмінне від земельної ділянки за базовий 2016 рік. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням Лубенської міської ради, рішеннями відповідних сільських рад або рішеннями рад об’єднаних територіальних громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’ктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 01 січня звітного (податкового) року, за 1квадратний метр бази оподаткування.

База оподаткування об’єктів житлової нерухомості зменшується на пільгові метри :

– для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 м.кв;

-  для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120м.кв;

- для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (наприклад квартира + будинок) – на 180 м.кв.

Громадянам для отримання податкового повідомлення рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової таабо нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової таабо нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

-  права на користування пільгою із сплати податку;

-  розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку, необхідно звертатись до Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ (вікно № 4) за адресою м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 або за номером телефону (05361) 70381.

 

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про позачергове засідання виконкому

24 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться двадцять четверте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про результати конкурсного відбору

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про результати конкурсного відбору суб’єкта оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкта комунальної власності

     
     
Повідомлення про перенесення спільного засідання постійних комісій

У зв'язку з відсутністю кворуму на спільному засіданні постійних комісій від 12.12.2024, засідання переноситься на 8:30 год. 13.12.2024

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, облаштований пристосуванням для перевезення осіб з обмеженою мобільністю у візках

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]