З початку року на комунікаційну податкову платформу надійшло понад 75 звернень
Комунікаційна податкова платформа – сучасний зручний сервіс ДПС для оперативної та ефективної комунікації податківців із представниками громадськості та бізнес-спільноти.
За період з 1 січня по 26 червня 2023 року до регіональної комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Полтавській області надійшло 75 звернень, із яких 40 звернень від платників податків Полтавщини та 30 звернень від платників податків Херсонщини.
Відповідно до аналізу звернень за тематикою найбільш актуальними є питання щодо сплати єдиного внеску та єдиного податку у період дії воєнного стану, податкового боргу, податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, права на податкову знижку, плати за землю тощо.
За зазначений період від представників Ради бізнес-омбудсмена надійшло 5 звернень щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиць платника ПДВ. Після оперативного та якісного опрацювання фахівцями профільного структурного підрозділу, надано 5 письмових відповідей, проведено 2 робочі зустрічі із інспекторами Ради бізнес-омбудсмена в режимі онлайн.
Для зручності платників розроблена покрокова інструкція щодо порядку звернення на комунікаційну податкову платформу. Ознайомитись із нею можна за посиланням: http://surl.li/inttk
Фахівці Головного управління ДПС у Полтавській області завжди відкриті до спілкування, звертайтесь на комунікаційну податкову платформу [email protected]
Головне управління ДПС у Полтавській області