З початку року на комунікаційну податкову платформу надійшло майже 60 звернень. Комунікаційна податкова платформа – сучасний зручний сервіс ДПС для оперативної та ефективної комунікації з представниками громадськості та бізнес-спільноти. За період з 1 січня по 10 травня 2023 року до регіональної комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Полтавській області надійшло 57 звернень, із яких 32 звернення від платників податків Полтавщини та 25 звернень від платників податків Херсонщини.
Відповідно до аналізу звернень за тематикою найбільш актуальними є питання щодо сплати єдиного внеску та єдиного податку у період дії воєнного стану, зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиці платника ПДВ, права на податкову знижку, плати за землю тощо.
За зазначений період від представників Ради бізнес-омбудсмена надійшло 4 звернення щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиць платника ПДВ. Після оперативного та якісного опрацювання фахівцями профільних структурних підрозділів, надано 3 письмові відповіді, проведена 1 робоча зустріч із інспекторами Ради бізнес-омбудсмена в режимі онлайн.
Для зручності платників розроблена покрокова інструкція щодо порядку звернення на комунікаційну податкову платформу. Ознайомитись із нею можна за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/9213.html
Завжди відкриті до спілкування, звертайтесь на комунікаційну податкову платформу [email protected]
Головне управління ДПС у Полтавській області