У плановому порядку, 27 грудня 2019 року, відбулося громадське обговорення щодо продовження капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-03 "Київ - Харків - кпп Довжанський". Хорольська міська рада організувала й провела громадське обговорення у залі засідань міськради за участі ініціаторів цього заходу – представників будівельної компанії «Онур». У роботі засідання також взяли участь представники депутатського корпусу, виконавчого апарату міської ради, ГО "Ветеран Хорола" та мешканці міста.
У першу чергу цей захід проведено з метою максимального захисту інтересів хорольців, зокрема тих, хто проживає по вулиці Миргородській в мікрорайоні «Райагробуд» (ДРП-5). Саме на цій ділянці автодороги М-03 у межах міста Хорола представництво компанії «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет ве Санаї Анонім Ширкеті» планує розпочати реалізацію Другого проєкту покращення автошляхів та безпеки дорожнього руху згідно Контракту ОМТ 2.6 (RSIP II).
По суті турецька компанія планує продовжити капремонт автомобільної дороги державного значення загального користування з урахуванням зауважень і побажань самих містян для досягнення компромісу в напрямку створення комфортних умов пересування водіїв та перехожих. Терміни виконання для запланованих досить об’ємних і складних робіт дуже стислі – орієнтовно до вересня 2020 року.
З метою попередження конфліктних ситуацій та непорозумінь у ході громадських обговорень порушено ряд важливих питань, які будуть враховані при розроблені проєкту та в процесі виконання будівельних робіт. У ході відкритого діалогу на питання містян дали чіткі й вичерпні відповіді: головні інженери представництва «Онур» Іщенко Володимир Вікторович та Пашалієв Мамед паша Рустамович, інженер інженер СП «Темелсу Інтернешнл Інжиніринг Сервісес Інк.» Блейчик Іван Миколайович.
Підсумували, що найбільш гострими є три проблемні питання:
1) віддалений розворот, який унеможливлює в’їзд/виїзд у місто та фактично ізолює мешканців мікрорайону;
2) недоречний і небезпечний підземний перехід, яким перехожі не користуються ані в світлий час доби, а ні в темряві (через відсутність там освітлення). Окрім того, що підземний перехід не знайшов практичного застосування, на поверхні конструкції з’явилися тріщини внаслідок недотримання гідроізоляції при його будівництві;
3) відсутність системи водовідведення, яка призвела до підтоплень житлових будинків, садиб і городів. Одним із варіантів вирішення цієї проблеми є будівництво водогінних лотків чи канав для усунення стічних вод.
Інженерами представництва "Онур" спрогнозовано терміни завершення ескізу проєкту на лютий 2020 року. Презентацію розроблених експертами ескізних матеріалів планується провести на відкритій зустрічі з громадою з метою повторного обговорення та можливості внесення корективів, якщо це не суперечить будівельним нормам і стандартам.
Представники підрядної організації «Онур» також пообіцяли прибрати прилеглу до автодороги територію, яка на сьогодні перетворилася на стихійне сміттєзвалище. Про це неодноразово нарікали мешканці мікрорайону «Райагробуд» з висвітленням інформації в соцмережі Facebook.
Сподіваємося на тісну співпрацю, внаслідок якої усі сторони будуть задоволені високою якістю нового автошляху.
Відеозапис громадського обговорення – завантажити.
Автор: ІРИНА ГРИГОРАШ