Хорольська міська рада доводить до відому, що відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані.
Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:
1)довідку про склад сім'ї;
2)копія технічного паспорту на житлове приміщення;
3)довідки з місця праці або навчання повнолітніх членів сім'ї;
4)паспорт, свідоцтво про народження дитини, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду усіх членів сім'ї (копія);
5)копія посвідчення (для пільгових категорій населення).
Просимо тих громадян, які ще не пройшли перереєстрацію в 2018 році, терміново подати необхідні документи спеціалісту відділу правової роботи та кадрових питань Хорольської міської ради до 01.02.2017 року. У тому разі, якщо до вказаного терміну не будуть поновлені документи, особи знімаються з квартирного обліку згідно чинного житлового законодавства.
Додаткову інформацію можна отримати за адресою: м.Хорол, вул. Незалежності 37; тел. для довідок: 33-6-96.