Обговорення проектів рішень
     
     
     

Полтавська обласна рада

Асоціація міст України

Полтавська ОДА

Сайт Президента України

Сайт газети Вісті Хорольщини

Полтавський обласний центр зайнятості

Я МАЮ ПРАВО

леніна міста маркса послуги робіт вулицях кількості воровського будинків станом &mdash кошти роботи території жовтнева підприємства водопровідних шевченка встановлено вулиці
звіт КП „Комунсервіс“
2015-03-23

ЗВІТ

про роботу  підприємства КП «Комунсервіс» за 2014 рік

З метою забезпечення покладених на нас обов’язків  Хорольською міською радою на підприємстві  створені   та функціонують  структурні підрозділи з надання послуг, а саме з водопостачання та водовідведення, з перевезення та захоронення твердих побутових відходів, з ритуального обслуговування, з надання транспортних послуг, з утримання житлових будинків та прибудинкової території та утримання благоустрою.

             Крім цього підприємство виконує  інші роботи та надає додаткові послуги  відповідно до Статуту  підприємства.

              За 2014 рік комунальним підприємством  надано житлово-комунальних послуг та виконано робіт на суму 4666 тис. грн., що на 662 тис. грн. більше від відповідного періоду  2013 року,

       Видатки по підприємству за 2014 рік склали 4654 тис. грн. В результаті діяльності отримано прибуток  в сумі 14 тис. грн..

       На початок 2014 року на розрахунковому рахунку підприємства було 20,4 тис.грн. За  рік надійшло на розрахунковий рахунок підприємства кошти в сумі 3млн. 141,9 тис. грн. з них  перераховано коштів 3млн. 89,2 тис. грн., а саме на :

  • Виплату заробітної плати – 806,3 тис. грн..,

  • Оплату ЄСВ – 367,6 тис. грн..;

  • оплату податку на додану вартість – 426,6 тис. грн..;

  • оплату податку з доходів фізичних осіб – 131,4 тис. грн..;

  • оплату податку по надрах – 27,0 тис. грн..;

  • оплату податку за спецводокористання водних ресурсів – 12,0 тис. грн..;

  • оплата за використану електроенергію – 290,0 тис.грн.;

  • оплата за ПММ – 476,0 тис. грн..;

  • придбання програми для абонентського відділу – 11,8 тис.грн.;

  • за придбані товари та послуги – 350,1 тис. грн.;

  • повернення МККД П коштів від населення за очистку стоків – 168, 7 тис грн..;

  • перерахування профспілкових внесків – 21,7 тис. грн…

Залишок коштів на 01.01.2015 року на розрахунковому рахунку становив – 73054 грн.

Станом на 01.01.2014 року поточна дебіторська заборгованість складала 1096 тис. грн.., а  станом на 01.01.2015 року  складала - 715,0  тис. грн.,  в т.ч. населення за житлово-комунальні послуги – 312,0  тис.грн. Зменшилася дебіторська заборгованість на 315 тис. грн..

         По зменшенню дебіторської заборгованості  проводиться робота з боржниками(  рознесення повідомлень, претензійних листів  з попередженням про своєчасну сплату боргу за надані комунальні послуги, роз’яснення можливих шляхів погашення заборгованості і таке інше).                                                       

 Завдяки цьому на протязі поточного року погасили поточну заборгованість 128 абонентів  на суму  36,4 тис.грн.

Постійно заключаються договора на реструктуризацію боргів. Так за рік  заключено 16 договорів на загальну суму 8196 грн.

Станом на 01.01.2014 року кредиторська заборгованість складала 948,0 тис. грн.., а  станом на 01.01.2015 року  складала –  695,0  тис. грн.,    Зменшилася кредиторська заборгованість на 253 тис. грн..         

         Середньомісячна заробітна плата склала :

  • за  2013 рік  - 2205  грн.,

  • за  2014 рік -  2209 грн.

         Фонд оплати праці становив :

  • за   2013 рік -  1694,0 тис. грн.,

  • за  2014 рік -   1722,8 тис. грн. , що становить  101,7 %   до  2013 року.

Середня облікова кількість всіх працівників за 2014  рік становила 65 чоловік.

Характеристика виконання робіт по водопостачанню.

                На балансі підприємства знаходиться 25,7 км. водопровідних мереж, 8 свердловин ( з них 2 законсервовані), 4 каптажні колодязі та 2 каналізаційні насосні станції. На водопровідних мережах по місту розміщено 32 водорозбірні колонки,  26 пожгідранти та  532 оглядових водопровідних колодязів.       

Піднято води  за 2014 рік – 362,2 тис.м3.

Використано електроенергії на подачу води по водозаборах:

за   2013 р. —  267,2  тис. кВт/год;

за   2014 р. —   297,2 тис. кВт/год , що становить 111,2  % до  2013  року, тобто збільшилися витрати електроенергії на 30 тис. кВт./год. за рахунок виходу з ладу автоматизованої системи управління

В розрахунку  на 1 м3 поданої води витрати електроенергії склали:

за  2013 рік  — 0,735 кВт/год;

за   2014 рік  —  0,820  кВт/год , що на 0,085 кВт/год  більше, але є в межах допущення відхилення відповідно до технічних характеристик глибинних насосних агрегатів. На 2015 рік в бюджетному запиті передбачені витрати на реконструкцію АСУ в сумі 300 тисяч гривень.

Вода  подається цілодобово з мінімальним терміном на  ліквідацію аварійних ситуацій.

Реалізація води в 2014 році склала – 256,1 тис.м3.в т.ч.

- населенню -  219,4  т.м3;

- бюджетним установам – 19,5 тис. м3;

- іншим споживачам – 17,2 тис. грн..

Втрати  води складають  29,3 % (допустимий  % втрат згідно затверджених розрахунків становить 30 %), але в порівнянні з минулим роком втрати збільшилися на 1,1 % в зв'язку з виходом з ладу автоматизованої системи управління .

Кількість абонентів по водопостачанню всього -3337, а серед населення :

на 01.01.2014 року  становила  3147  абонентів,

            на 01.01.2015 року  становить  3179  абонентів , що становить 101 % до 2013 року.

Заборгованість за надані послуги з водопостачання станом на 01.01.2015 року склала – 105435 грн.

Кількість підприємств, установ, фізичних осіб підприємців  - 197 споживачів водопостачання.

Кількість установлених засобів обліку станом на 01.01.2015 року:

  • у населення – 2214 лічильників ;

  •  на підприємствах, установах та фізичних осіб – 197 лічильників;

  • замінено лічильників в кількості -  46  штук.

За 2014 рік підключено 42 абонента до водопровідної мережі, встановлено 158 засобів обліку води з них населення - 157.

                Штат відділу водопостачання та водовідведення  налічує 16 працівників в тому числі – 6 машиністів, 6 слюсаря АВР, 1 електрозварювальник, 2 контролери і 1 інженер з експлуатації водопровідних та каналізаційних мереж.

         Слабкими містами водопостачання як і минулого року  являється застаріла  водопровідна мережа. На протязі  року на водопровідних  мережах ліквідовано аварійних ситуацій( поривів) в кількості 67, а саме по вулицях Сонячна (1),  Петровського (2), К Маркса (5), Воровського (6), Леніна (18), Станкіна (5), Берегова (2), 8 Березня (6), Вокзальна (2), Залізнична (2),Шевченка (6), Гагаріна (1),Гоголя (1), Протічна (1), Дзержинського (3),провулку Фруктовий (1) . 

         За  рік  працівниками  постійно проводились  ремонтно - відновлювальні роботи, а саме:

  • проведено ремонтів вуличних водорозбірних колонок в кількості 38 ремонтів по вулицях міста, а саме по К Маркса – 2,  Петровського -2, Червоноармійська -3, Леніна – 17, Залізнична -2, 8 Березня – 3, Воровського – 2, Шевченка -5, Станкіна -1, Бибиківська -1;

  • проводилася заміна засувок на водопровідних мережах. На протязі року замінено 7 засувок ,це -2 засувки діаметром 200 мм,  1 - діаметром 100 мм на центральному водозаборі та 4 засувки діаметром 100 мм на водопровідній мережі вулиць Шевченка (3шт.), К Маркса (1 шт.). Засувки діаметром 200 мм та 2 засувки діаметром 100 мм були закуплені за власні кошти, а 3 засувки діаметром  100 мм за кошти міської ради. ;

  • були виготовлені  дерев'яні щити в кількості 114 штук  та встановлені на оглядових водопровідно-каналізаційних колодязях міста;

  • проводилися ремонтні роботи на артезіанських свердловинах по ремонту та заміні 9 глибинних насосних агрегатів. Було встановлено 4 насоси, які були придбані міською радою та 5 насосів відремонтованих за власні кошти ;

  • постійно проводилися  ремонти  водопровідних та каналізаційних колодязів, які знаходяться на проїзджій частині доріг. Відремонтовано 17колодязів;

  • проводилися аварійно-відновлювальні роботи по відновленню водонапірних веж та резервуарів питної води на центральному водогоні та водозаборах  вулиць Юрченка та  О.Кошового. А саме проведені зварювальні роботи окремих аварійних місць резервуарів, пошкоджених корозією. В результаті довготривалого використання металеві стіни і надалі пошкоджуються корозією, що приводить до витоку води і постійного ремонту резервуарів. Тому в своєму запиті до міської ради на 2015 рік  ми просили виділити кошти на придбання 400 кубового резервуару.  

  •  замінено  652 погонних метрів трубопроводів різного діаметра на водопровідній мережі міста, а саме по вулицях Леніна, Станкіна, К Маркса, Червоноармійська, Дзержинського, Залізнична, Воровського, Партизанська, Петровського, Берегова, Гагаріна, Гоголя, Бибиківська,  провулку Фруктовий.

  • На виконання ремонтних робіт було закуплено крани різних діаметрів від 50 мм до 20 мм в кількості 64 одиниць, які були використані на ремонт вуличних колонок,  відновлення врізок та заміну водозапірної арматури.

     Для виконання вищевказаних робіт було придбано матеріалів та використано малоцінних матеріалів на загальну суму 44305 гривень.     

          Працівниками підприємства здійснений капітальний ремонт водопровідної мережі по вулиці Воровського протяжністю 400 метрів на суму 184101,60 гривень..

На каналізаційних мережах міста ліквідовано 28 заторів.

 В результаті господарської діяльності за рік по водопостачанню отримано дохід в сумі 1116,8 тис.грн., видатки операційної діяльності склали 1210,50 тис.грн. в т.ч. :

-  матеріальні витрати – 343,7 тис.грн. ( з них вартість електроенергії -223,3 тис. грн..)

-  витрати на оплату праці – 363,5 тис. грн..

- відрахування на соціальні заходи – 125,2 тис. грн..

- амортизаційні відрахування – 76,1 тис. грн..

- витрати на збут – 72,2 тис. грн..

- загально-виробничі витрати – 91,4 тис.грн.

- геологорозвідка – 27,0 тис. грн..

-  збір за водоресурси – 12,0 тис.грн.

- інші ( послуги банку, адмінвитрати, послуги зв’язку, послуги крана, ремонт насосів,  техогляд автомобіля АВР, страховка, медкомісія, повірка лічильників, аналіз води ) – 99,4 тис.грн.

      Збитки від послуг з водопостачання за 9 місяців склали 135,2 тис. грн.., а на кінець року становили  93,7 тис. грн.. Результатом зменшення збитків є підвищення тарифів з 01 жовтня 2014 року.

         Основні проблеми – це  необхідна подальша заміна водопровідних мереж та додаткове буріння, в першу чергу двох свердловин на центральному водогоні та однієї свердловин в районі ЗНЗ № 3 по вулиці. О.Кошового . Необхідно вирішити питання демонтажу вуличних колонок, щоб зменшити втрати води. Продовжити в 2015 році заміну люків на водопровідній та каналізаційних мережах міста , що обумовлено безпекою громадян та запобіганню забруднення оглядових колодязів. Для цього міською радою придбано люків в кількості 190 штук.

 

Характеристика робіт по утриманню будинків та  прибудинкової території .

 

Станом на 01 січня 2015 р. Залишилося на балансі  44 житлових будинки загальною площею 33,9 тис.м2  в  т.ч.  неприватизованого житла 1,0 тис.м2/.

  1.  8 -  п”ятиповерхових будинків

1 – чотириповерховий будинок

  1.  22-  двохповерхових будинків

  2.  13 – одноповерхових будинків

     Станом на 01.01.2015 року кількість особових рахунків по житловому фонду – 694 з них 605 споживач заключили договір на утримання житлових будинків та прибуткової території. Мають борги 327 абонентів з них 158 не сплачують борги більше 3-х місяців. Сума заборгованості на 01.01.2015 року склала 100,1 тис.грн. через не сплату споживачами за технічне обслуговування будинків.

     Всі   роботи  по  обслуговуванню будинків  та  прибудинкової  території  виконувалися  за  рахунок  отриманих коштів від населення. За рік нараховано за утримання будинків та прибудинкової території споживачам коштів в сумі 214,4 тис.грн., сплачено  населенням  за рік – 184,1 тис.грн.

     Забезпечують виконання робіт по житловому фонду 5 працівників з них 1 муляр-пічник, 1 двірник, 1 електрик, 1 слюсар АВР та 1 майстер з експлуатації та ремонту житлового фонду.  

     Надавалися  послуги  з утримання житлових будинків та прибудинкової території, а саме:

     прибирання  прибудинкової території,  косіння бур'янів у  дворах  та  біля  тротуарів; 

послуги  електрика  по  ремонту  освітлювальних  мереж  в  підвалах  та  на  сходових  клітках,  заміна електролампочок, лічильників, улаштування  заземлення, зняття показників лічильників;

послуги  слюсаря АВР  по  прочищанню  та  промиванню  дворових  та  підвальних  каналізаційних  мереж  та  колодязів;

    підготовка  мереж  центрального  опалення  із  заміною  кранів,  сальникової  набивки,  ревізія  запірної арматури до опалювального сезону;

     ремонт оголовків  димовентиляційних каналів;

     ремонт КНС по будинку 1 Травня 16/32;

     ремонт дверних полотен в будинках по вулиці  Леніна № 61, К Маркса 63;

    заміна водопровідних мереж в будинках Леніна № 59, 114,1 Травня 16/32,;

    заміна системи водовідведення  в будинках  1 Травня 16/32, К Маркса 63, Леніна № 59,

     перевірка димовентиляційних каналів  та виписка актів на кожну квартиру;

     чищення дощової каналізації в будинках ;

     прибирання підвальних приміщень та вивезення сміття по будинках .

Постійно проводиться обстеження будинків для запобігання аварійних ситуацій.

 

 

Характеристика робіт по благоустрою міста

    На виконання робіт по прибиранню території міста, на  озеленення , освітлення, вивезення сміття, догляду за дорогами та кладовищами  було  профінансовано міською радою кошти в сумі  988,137 тис. грн.. з них:

  • на виплату заробітної плати – 503,015 тис. грн..

  • відрахування до ЄСВ – 173,942 тис. грн..;

  • придбання матеріалів – 71,886 тис. грн..

  • придбання ПММ – 99,9 тис. грн..;

  • придбання запасних частин – 60,9 тис. грн..;

  • вартість електроенергії на вуличне освітлення – 72,6 тис.грн.

  • інші послуги  – 5,894 тис. грн..

Станом на 01.01.2014 року залишилися не проплачені через УДКСУ в Хорольському районі суми коштів за матеріали, запасні частини, виконані послуги  на загальну суму 11,8 тис. грн..

         Об’єми робіт виконувалися  згідно Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою міста Хорол на 2011-2014 роки (фінансування робіт по благоустрою міста «4 етап – 2014 рік).                  

    На протязі  2014 року виконувалися  роботи по прибиранню території міста, по озелененню , освітленню, вивезенню сміття з урн та несанкціонованих звалищ, проводився  догляд за станом доріг та кладовищами, виконувався ремонт пам’ятників, тощо.  На підтримання загального благоустрою міста  профінансовано міською радою кошти в сумі  988,1  тис. грн.

Роботи по благоустрою виконували   працівники підприємства : двірники — 6 чол., робітники з благоустрою — 3 чол., озеленювач – 1 чоловік, доглядачі цвинтарів — 2 чол., робітник звалища — 2 чол., електрик — 1 чол., вантажник – 1 чоловік, трактористи — 3 чол., водії  — 2 чол.

         При цьому були задіяні  гусеничний трактор ДТ-75, два трактори МТЗ-80, грейферний погрузчик, телескопічна автовишка ТВГ на базі автомобіля ГАЗ-53, самоскид  на базі автомобіля САЗ , ЗІЛ, два тракторні причіпи ПТС-4, бочка для води ємкістю 1,8м3, три мотокоси, одна роторна косілка, одна газонокосілка, один високоріз та дві бензопилки.

     Так, як і в минулі роки,  працівниками підприємства постійно прибирались вулиці   Фрунзе, Леніна (від вул.  Фрунзе до вул. Кременчуцька) , К.Маркса (від вул. Радянська до вул. Гоголя), 1 Травня, Комсомольська, Гоголя та міський парк.  Закріплена площа прибирання вулиць становить  26311 м2. Крім того два раза на місяць прибиральниками проводиться обхід та збирання сміття по вулицях 8 Березня, Жовтнева, К.Маркса, Леніна (район Могильного), Кременчуцька (від круга до МДПІ) на площі 4524 м2. Постійно  викошувалися  бур’яни  по газонах на вулицям міста та міському парку загальною площею 245 тис.м2. .

Були випиляні та обпиляні аварійні дерева в кількості  58 одиниць  по вул. К.Маркса, Фрунзе, Жовтнева. Проводилася робота по коронуванню дерев,  гілки яких заважали пішоходам на тротуарах та водіям на  проїжджій частині по центральним вулицям міста в кількості 951 дерево. Проведено обпилювання та розкряжування дерев після стихійних явищ, а саме в червні місяці по вул.. Леніна – 5 дерев (біля ощадбанку, «Вічного вогню», гімназії), вул.. К Маркса – 2 деревини (біля насосної станції, почти), вул.. Воровського – 1 дерево; у вересні місяці: по вулицях  Чигринівка – 1 дерево, Воровського – 1 дерево, Жовтнева – 3 деревини, Леніна – 2 деревини, К Маркса – 1 дерево, провулок Семенівський – 1 дерево, дорогою до звалища – 1 дерево. Дрова, після виконання робіт,  по розпорядженню міської ради, були завезені багатодітним сім’ям, переселенцям, дітям війни, одинокій матері в кількості 48 складометрів. А також проводилися роботи по вирубці молодої парослі по вулицях Жовтнева, Воровського, Набережна, Леніна, Котовського.

Також проведена побілка дерев та опор електропередач по вулиці Фрунзе, Леніна, 1 Травня, Шевченка, Комсомольська, 8 Березня.

Проводилась робота  по вирощенню розсади, висадці  та догляду за 26 квітковими клумбами, 16 вазонами по вулицям міста, які займають площу 1683 м2.

В квітні, травні та у вересні  місяцях  проводилася  очистка бордюр від піску та землі та їх побілка по вулицях Фрунзе, Леніна, К.Маркса , 1 Травня

До Дня  Перемоги традиційно була виконана  робота по догляду за 13 памятниками , проведений  ремонт з пам'ятників «Вічний огонь». «Громадянська війна», «Жертвам фашизму» на суму 6745 грн..

Регулярно проводиться робота по догляду за кладовищами:  вивозиться сміття , завозився пісок та земля, забезпечуємо водопостачання  на центральному цвинтарі (водопровідна колонка), проводилась розчистка від снігу в зимовий період , вирубуються чагарники, викошуються бур’яни.

           На протязі  2014 року КП «Комунсервіс» використало коштів по утриманню мереж вуличного освітлення на суму 269,5 тис. грн. з них  виплачувалася заробітна плата, сплачувалися податки до ЄСВ, придбавалися ПММ, перераховували за використану електроенергію по вуличному освітленню, придбавалися матеріали.

 Закуплено матеріалів за кошти підприємства на суму 1803 грн. 55 коп., а саме 2 автомата - 56 грн.(встановлено на вул..Захоролля, Леніна, (район мехзавода) ),5 таймерів  на суму 1451 грн. 55 коп. (встановлено на вул..Котовського , вул..Кобища, Піонерська, Жовтнева, Шевченка), виконано повірку лічильника  в ПАТ «Полтаваобленерго» на суму 146 грн. (встановлено по КТП вул..Леніна) , а також пускач , який встановлено по вул..Леніна на суму 150 грн..

         За кошти міської ради придбано пускач на суму 200 грн., який встановлено по вул..Котовського, лічильник на суму 1200 грн.  встановлено по вул..Гоголя.

Підприємством виконувалися  ремонтні роботи з матеріалів населення, а саме: замінено 16 лампочок по місту, один ІЗУ по вул.. Самойлівка, чотири дроселя (провулок Будівельників-1, Леніна - штуки, Степанівка -1),встановлено два фонарі після ремонтних робіт ПАТ ПОЕ  по вул..Богдана Хмельницького . Міською радою придбано і передано нам  492 лампи ДНаТ, ІЗУ -30 та 27 дроселів. На даний час не замінено 168 лампи та 12 ІЗУ.

         Відновлено після стихійного лиха вуличне освітлення по вулицях: Леніна,  К.Маркса,     Фруктовий,  8 Березня, Воровського, Жовтнева, Кирстівка та відновлено вуличне освітлення  по вулицях  І. Хмари та Котляревського протяжністю 350 метрів після обриву ліній великогабаритним транспортом на суму 2890 грн..

Відновлювалися  пішохідні розмітки в травні, серпні, жовтні місяцях по вулицях Фрунзе, Леніна, Комсомольська, Шевченка, Молодіжна, Воровського, Радянська, Шевченка в кількості 35 штук.  Вартість робіт по відновленню  розмітки склала 8896 гривень.

         Виконана робота по очистці  водовідвідних каналів  від  сміття та піску по вулицях Леніна, Жовтнева, Воровського, Фрунзе.

          Проводилися об'їзди з представниками ДАІ в Хорольському районі вулиць міста, де виявлено відсутність дорожних знаків, велика ямкість на проїзджій частині доріг, про що були складені приписи  і визначені терміни їх усунення.   На виконання приписів було придбано за кошти міської ради 58 дорожних знаків на суму 19063,10 грн. з них на даний час встановлено  підприємством  56 (вул.. Леніна, Жовтнева, Зелена, Котовського, Шевченка,  К Маркса, Гоголя,Куйбишева, Фрунзе. З 43 знаків, що були встановлені   в жовтні викрадено, шляхом демонтажу, 13 знаків по  вулицях  Жовтнева -1, Шевченка – 2, К Маркса -3, Леніна -7, на що було направлено звернення до начальника Хорольського РВ УМВС в Полтавській області від 23.10.2014 року за № 381/01-10.

          По зверненню громадян провулка Бригадний та вулиць  Чигринівка,  Кирстівка  було проведено часткове вирівнювання земельного полотна з завезенням будівельними відходами.

                   В результаті зливи асфальтове  покриття спуску по вулиці Воровського  було зруйновано. Для часткового відновлення було завезено 20 тонн зрізу із траси Київ-Харків.

          Для зимового утримання доріг було придбано 40 тонн соли, завезено 400 тон піску  та заготовлено 400 тонн протиожеледної суміші на загальну суму 83683 грн.. Використано протиожеледної суміші на посипку доріг тротуарів в кількості 344 тони, залишок склав 56 тон.

            На відзначення різних свят, що проводилися на території міста, працівниками було 7 разів вивезено та встановлено сцену. Для її ремонту використано матеріали в сумі 147 гривень.

             При проведенні змагань по мотокросу були вивезені контейнера, туалет, встановлена атрибутика, обкошені траси змагань.

             Проведено роботу по демонтажу пам’ятника Леніну та створено на цьому місці клумбу під квітники.

               Проведений демонтаж автобусної зупинки по вулиці Кременчуцька з подальшим монтажем на вулиці Молодіжна.

 

 

Робота відділу  санітарної очистки міста.

         По наданню послуг з вивезення твердих та рідких  побутових відходів задіяно 4 транспортні одиниці – 3 контейнеровоза та 1 асенізаційна машина. За рік вивезено відходів в кількості 18 тис. куб.м. та захоронено на звалищі -  21,5 тис. м3.

На 01.01.2015 року налічується 2971 абонентів, які обслуговує наше підприємство з вивезення ТПВ .

 Загальна заборгованість за надані послуги звивезення та захоронення ТПВ станом на кінець звітного року складає 52829,80 гривень.

Розроблена схема санітарної очистки міста, розроблені графіки вивезення ТПВ ві

Оголошення
     
Пленарне засідання 69-ої позачергової сесії

16 вересня 2019 року о 14-00 год. відбудеться пленарне засідання 69-ої позачергової сесії Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
     
Засідання виконавчого комітету

17 вересня 2019 року о 14:00 год. відбудеться одинадцяте планове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Незалежності (колишня Карла Маркса), №37 тел./факс (05362)33-3-44 E-mail: hmr37@ukr.net