Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить спрощену закупівлю товару "Комплект обладнання системи інформування населення про загрозу «Повітряна небезпека» та інші небезпеки або еквівалент"
ДК 021:2015 – Код ДК 021-2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 162 000,00 гривень (сто шістдесят дві тисячі грн. 00 коп.), з ПДВ/без ПДВ.
Найменування предмету закупівлі: Комплект обладнання системи інформування населення про загрозу «Повітряна небезпека» та інші небезпеки або еквівалент, Код національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці.
Кількість товарів: 1 комплект.
Місце надання послуг чи поставки товарів: Україна, 37800, Полтавська область, Лубенський район, м. Хорол, вул. 1 Травня, буд. 4.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Предмет закупівлі, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови її зберігання не порушені (надати у складі пропозиції гарантійний лист). Комплект призначений для озвучення відкритих територій з житловою та промисловою забудовою, відкритих місць з масовим перебуванням людей. Предмет закупівлі постачається в упаковці, що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання (надати у складі пропозиції гарантійний лист). Всі витрати по транспортуванню, завантаженню та розвантаженню предмету закупівлі, несе Виконавець. Неякісний предмет закупівлі, підлягає обов’язковій заміні за рахунок Виконавця. Гарантійний термін експлуатації повинен бути не менш ніж 12 місяців (надати у складі пропозиції гарантійний лист). У складі пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам.
У вартість включено: обладнання відповідно до вказаного покриття, право користування Програмним Продуктом терміном -12 місяців, відкриття особистого кабінету користувача, навчання персоналу роботи з системою, запис основних аудіо матеріалів – 3 шт., онлайн допомога та консультації кваліфікованого інженера. Оплата за користування хмарним сховищем та програмним забезпеченням – 12 місяців користування хмарним сховищем та програмним забезпеченням включено у вартість.
Період уточнення інформації про закупівлю: 01.09.2022 року.
Кінцевий строк подання пропозицій: 06.09.2022 року.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Репік Олеся Сергіївна – уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель, тел. +38 0502144712.
Технічні характеристики комплекту обладнання системи інформування населення про загрозу «Повітряна небезпека» та інші небезпеки – завантажити.