Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару
Папір офісний формату А-4
код ДК 021:2015 (CPV 2008): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 гривень (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ/без ПДВ.
Найменування предмету закупівлі: Папір офісний формату А-4, код ДК 021:2015 (CPV 2008): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товару: Полтавська область, Лубенський район, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), буд. 4.
Строк поставки товару: до 20 грудня 2024 року
Кількість: 833 пачки.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Папір офісний формату А4
ДК 021:2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі:
№ з/п |
Найменування товару |
Один. виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю продукції |
Сума з ПДВ, грн. |
1 |
Папір офісний формату А4 (500 арк., ____ г/м2 ) |
пач. |
833 |
|
|
у тому числі ПДВ, грн.: |
|
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ОФІСНОГО ПАПЕРУ
Офісний папір повинен мати технічні характеристики:
1. |
Формат паперу |
А4 |
2. |
Щільність, г/м.кв., ISO 536 |
не менше 80 |
3. |
Товщина паперу, мікрон, ISO 534 |
не менше 107 |
4. |
Білизна, % CIE, ISO 11475 |
не менше 169 |
5. |
Яскравість, %, ISO 2470-2 |
не менше 112 |
6. |
Шорсткість, ml, ISO 8791/2 |
не менше 120 |
7. |
Непрозорість, % minimum, ISO 2471 |
не менше 94 |
8. |
Вологість, %, ISO 287 |
не менше 4 |
9. |
Жорсткість, mN або mN.m MD ISO 2493 CD ISO 2493 |
не менше 100 не менше 35 |
10. |
Кількість, (пач.), 1 пач. – 500 аркушів |
833 |
Учасник для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним вимогам торгів, надає такі документи:
а) засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції виробником, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог;
б) засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника копії сертифікатів ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 або (ISO 45001) виданих виробнику товару на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі;
в) якщо запропонований товар українського виробництва, учасник повинен додатково надати сертифікат якості на сировину з якої виготовлений даний товар;
г) засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Переможцем процедури закупівлі надаються оригінали документів або засвідчені в установленому порядку копії.
Протягом 3 (трьох) робочих днів після повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Переможець закупівлі надає Замовнику окремо зразки Товару, який пропонується, в запечатаній оригінальній упаковці (коробці), в кількості: 10 пачок паперу формату А4, не менше 80 г/м2, для контролю Замовником якості поставки паперу відповідно до графіка поставки.
Зразки Товару повинні відповідати технічним вимогам Замовника, викладеним в цьому Додатку.
Зразки Товару зараховуються переможцю процедури закупівлі в останню поставку Товару.
На зразках повинен міститись напис «ЗРАЗОК» та наступна інформація: найменування учасника процедури закупівлі (в т. ч. код за ЄДРПОУ), назва предмета закупівлі. Зразки (еталони) приймаються згідно із актом приймання-передачі за наступною адресою: вул. Соборності (колишня 1 Травня), буд. 4, м. Хорол, Лубенський район, Полтавська область, поштовий індекс: 37800, уповноважені особи: Глущенко Юлія Олександрівна, тел.: +380981169383, Репік Олеся Сергіївна, тел.: +380502144712.
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент».
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТ, ДСТУ.
Додаткові вимоги цього додатку до учасників:
- учасник повинен надати в довільній формі інформацію щодо країни походження товару;
- учасник повинен заповнити інформацію щодо запропонованого товару у таблицях цього додатку (Специфікація, Технічна специфікація офісного паперу). Таблиця «Технічна специфікація офісного паперу» повинна мати вигляд порівняльної таблиці в розрізі технічних характеристик.
Довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника або засвідчені шляхом накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на кожен з таких документів.
Учасник процедури закупівлі має взяти на себе всі витрати щодо доставки продукції та супровідних документів за адресою Замовника: вул. . Соборності (колишня 1 Травня), буд. 4, м. Хорол, Лубенський район, Полтавська область, поштовий індекс: 37800.