Чи можуть платники податків розраховувати на оперативне вирішення їх проблемних питань при зверненні до контролюючого органу? Такий податковий сервіс, як «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку. Надати інформацію можна щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі), здійснивши телефонний дзвінок за номером телефону 0800-501-007 та послідовно обравши напрямок «5» потім натиснувши «1».
«Пульс» - це телефонна лінія, що працює за принципом call-back. Працівники Контакт – центру ДПС України не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати розгляду та вжиті заходи.
З більш детальною інформацією стосовно електронних сервісів ДПС України можна ознайомитися на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/.
Головне управління ДПС у Полтавській області