Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

майже консультантів податкових місяць питання консультацій офісів працює податкові карнаух податків вирішити можна офісах реалізована послуга бізнесу інформації проблемні
За місяць сервісом Офісу податкових консультантів скористалися майже 7900 громадян та підприємців
2025-10-09

За перший місяць роботи до фахівців Офісів податкових консультантів вже звернулись майже 7900 клієнтів. Більшість – 60 % громадяни, решту майже порівну ділять ФОП та юрособи. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух

 

«Податкові питання не мають залишатися без відповідей. Складнощі з розумінням та відсутність комунікації – серед причин невчасної чи неповної сплати податків. ДПС прагне бути доступнішою, саме тому ми відкрили Офіси податкових консультантів і розвиваємо цю послугу. Вже місяць як у 20 містах працює наш новий сервіс», – розповіла Леся Карнаух. 

Найпопулярніші теми консультацій: нарахування та сплата податків від фізосіб, сервіси Електронного кабінету, визначення податкового боргу, декларування доходів та податкові пільги. 

«Більше не треба шукати знайомого в податковій, який допоможе розібратись, блукати по кабінетах, сплачувати приватним спеціалістам за поради. Один простір на безліч потреб, більшість з яких можна вирішити за один візит. Нещодавно пересвідчилась у затребуваності консультаційних послуг у нашому Офісі в Полтаві. Попит на сервіс росте – майже всі консультанти були зайняті», – додала вона. 

Спеціальна послуга, реалізована в Офісах податкових консультантів для бізнесу, – запит на отримання інформації. Він дозволить виявити і вирішити проблемні питання з податковою: борги, розбіжності, суми штрафів, зафіксовані порушення. Просту форму можна заповнити прямо під час консультації – повна відповідь надається протягом 5 робочих днів. 

Поряд із удосконаленням індивідуального підходу, як основної переваги Офісів, команда ДПС працює і над розширенням розʼяснювальної функції на більші аудиторії. На їх базі планується проведення групових консультацій, тематичних семінарів і вебінарів із найпоширеніших практичних питань.

 

Оголошення
     
Повідомлення про позачергове засідання виконавчого комітету

У вівторок, 28 жовтня 2025 року, об 11:30 год. відбудеться двадцять друге позачергове засідання виконавчого комітету в залі засідань адміністративного приміщення за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення про продаж комунального майна

Повідомляємо, що 24 жовтня 2025 р. укладено договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації. Предметом договору є адміністративний нежитловий будинок загальною площею 411,9 кв.м., що розташований за адресою: Полтавська область, Лубенський район, місто Хорол, вулиця Незалежності, будинок 88, корпус 1. 

     
     
Повідомлення про скликання третього пленарного засідання 74 сесії

У вівторок, 28 жовтня 2025 року, о 13:00 год. відбудеться третє пленарне засідання 74 сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят четвертої сесії переноситься на четвер, 23.10.2025 на 13:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]