Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

майже консультантів податкових місяць питання консультацій офісів працює податкові карнаух податків вирішити можна офісах реалізована послуга бізнесу інформації проблемні
За місяць сервісом Офісу податкових консультантів скористалися майже 7900 громадян та підприємців
2025-10-09

За перший місяць роботи до фахівців Офісів податкових консультантів вже звернулись майже 7900 клієнтів. Більшість – 60 % громадяни, решту майже порівну ділять ФОП та юрособи. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух

 

«Податкові питання не мають залишатися без відповідей. Складнощі з розумінням та відсутність комунікації – серед причин невчасної чи неповної сплати податків. ДПС прагне бути доступнішою, саме тому ми відкрили Офіси податкових консультантів і розвиваємо цю послугу. Вже місяць як у 20 містах працює наш новий сервіс», – розповіла Леся Карнаух. 

Найпопулярніші теми консультацій: нарахування та сплата податків від фізосіб, сервіси Електронного кабінету, визначення податкового боргу, декларування доходів та податкові пільги. 

«Більше не треба шукати знайомого в податковій, який допоможе розібратись, блукати по кабінетах, сплачувати приватним спеціалістам за поради. Один простір на безліч потреб, більшість з яких можна вирішити за один візит. Нещодавно пересвідчилась у затребуваності консультаційних послуг у нашому Офісі в Полтаві. Попит на сервіс росте – майже всі консультанти були зайняті», – додала вона. 

Спеціальна послуга, реалізована в Офісах податкових консультантів для бізнесу, – запит на отримання інформації. Він дозволить виявити і вирішити проблемні питання з податковою: борги, розбіжності, суми штрафів, зафіксовані порушення. Просту форму можна заповнити прямо під час консультації – повна відповідь надається протягом 5 робочих днів. 

Поряд із удосконаленням індивідуального підходу, як основної переваги Офісів, команда ДПС працює і над розширенням розʼяснювальної функції на більші аудиторії. На їх базі планується проведення групових консультацій, тематичних семінарів і вебінарів із найпоширеніших практичних питань.

 

Оголошення
     
оголошення про аукціон з приватизації групи інвентарних об’єктів

Приватизація на Полтавщині: група інвентарних об’єктів у складі: будівля колишнього будинку ветеранів, Літ. «А-1, а, а1», загальною площею 192,5 кв.м; кухня, Літ. «Б-1», загальною  площею 37,8 кв.м; сарай, Літ. «В-1», загальною площею 8,6 кв.м; погріб,  Літ. «Г», загальною площею 8,5 кв.м; колодязь №1

     
     
Повідомлення ТОВ "СОЛАР ЛАЙН"

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планової виробничої діяльності ТОВ "СОЛАР ЛАЙН".

     
     
Повідомлення про скликання позачергової сесії

У четвер, 13 листопада 2025 року, о 14:00 год. відбудеться пленарне засідання 75 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення ТОВ "ПЕТРОЛ КОНТРАКТ"

Відповідно до вимог ст. 10, 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» (2707-XII) ТОВ "ПЕТРОЛ КОНТРАКТ" повідомляє про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря 

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]