Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

міської хорольської сесії питання затверджено полтавської області питань депутатів посаду громади району власність лубенського закладів комісії районної будівлі забезпечення
Восьма сесія міської ради: в епіцентрі уваги регулювання земельно-майнових відносин
2021-03-25

У четвер, 25 березня 2021 року, відбулося пленарне засідання восьмої сесії Хорольської міської ради восьмого скликання. За головуванням міського голови Сергія Михайловича Волошина участь у роботі сесії взяло 24 депутати із 26-ти в персональному складі ради. За наявності кворуму, який складає 14 депутатів, засідання восьмої сесії визначено повноважним. Усього на сесії розглянуто 91 питання порядку денного, включаючи різне. За результатами відкритого поіменного голосування прийнято 78 рішень. Це рекордна кількість опрацьованих депутатами питань за історію усіх скликань Хорольської міської ради.

На початку пленарного засідання сесії визнано повноваження депутата Хорольської міської ради восьмого скликання Ольги Михайлівни Бабич. На сьомій сесії, 26 лютого 2021 року,  депутата від Полтавської обласної організації ПП "ДОВІРА" Ганну Миколаївну Костюк затверджено на посаду старости. За поданням міського голови Сергія Волошина її кандидатуру затверджено старостою сільських населених пунктів в межах Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області: Покровська Багачка, Настасівка, Іванці, Запорожчине, Березняки, Тарасівка та Єрківці. Постановою Хорольської міської територіальної виборчої комісії від 9 березня 2021 року №2 Ольгу Михайлівну визначено обраною депутаткою, яка є наступною за черговістю у територіальному виборчому окрузі №2 згідно територіального виборчого списку до Хорольської міської ради. Після того, як голова Хорольської міської ТВК Наталія Михайлівна Куцовол представила депутатку присутнім на засіданні сесії, відбулася офіційна церемонія складання присяги депутата. У зв’язку зі змінами у персональному складі ради паралельно внесено зміни до складу постійних комісій. Замість Ганни Миколаївни Костюк Ольгу Михайлівну Бабич затверджено у складі комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, гласності, законності та соціального захисту населення.  

На наступному етапі сесії розглянули питання організаційно-правового, майнового та фінансово-господарського характеру в межах повноважень ради. Затверджено Положення про старосту виконавчого комітету, яким регламентуються організаційно-правові засади роботи затверджених на посади старост осіб. Цим документом визначено правовий статус старости, його повноваження, обов’язки, заходи  щодо організації роботи, порядок затвердження на посаду та припинення повноважень, підзвітність, підконтрольність, відповідальність та інші особливості роботи.

У перехідний період медичні заклади району перейшли у комунальну власність Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області. У зв’язку з цим виникла необхідність у зміні їх назви, статутних документів та цільових Програм, які були затверджені на третій сесії міської ради 23 грудня 2020 року. Згідно з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22 січня 2021 року відбулися зміни у назвах:

1) КНП «Хорольський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Хорольської районної ради Полтавської області перейменовано у КНП «Хорольський центр первинної медико-санітарної допомоги» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області;

2) КНП «Хорольська центральна районна лікарня» Хорольської районної ради Полтавської області перейменовано у КНП «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.

На підставі письмових звернень головних лікарів КНП «Хорольська міська лікарня» Винограда Михайла Володимировича та КНП «Хорольський центр ПМСД» Хорольської міської ради Соболя Леоніда Миколайовича внесено зміни до назв та змісту Програм розвитку та підтримки медичних закладів та інфекційного контролю.

Ухвалено рішення про згоду на безоплатне прийняття об’єктів Центральної районної аптеки №135 відокремленого структурного підрозділу ПОКП «ПОЛТАВАФАРМ» до комунальної власності Хорольської міської ради. Крім основної будівлі в місті Хоролі по вулиці Небесної Сотні, 39, у комунальну власність громади буде передано будівлі гаражу по вулиці Михайла Полонського, 11/1 та будівлі аптеки з сараєм у селі Клепачі.

Начальник відділу фінансового управління міської ради Бровко Людмила Григорівна доповіла по основному фінансовому питанню – про внесення змін до бюджету Хорольської міської територіальної громади на 2021 рік. Змінено показники, зокрема у частині видатків на реалізацію заходів цільових Програм громади. Змінено розподіл витрат на наступні заходи: надання пільг з оплати послуг зв’язку, компенсація за пільговий проїзд окремих категорій громадян,поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, фінансова підтримка громадським об’єднанням ветеранів та інші соціальні заходи. Також виділено кошти на розвиток житлово-комунального господарства, а саме: організацію благоустрою населених пунктів Хорольської міської ради та заходи, спрямовані на поліпшення якості питної води у місті Хоролі. Депутат Міщенко Світлана Михайлівна порушила питання недостатнього фінансування галузі медицини, зокрема браку коштів на ремонт покрівлі приміщення поліклініки та забезпечення лікарськими засобами для медичної терапії пільгових категорій населення. Людмила Григорівна пояснила, що із коштів вільних залишків, які повинні надійти у громаду від Лубенської районної ради, будуть фінансуватися видатки на потреби медичних та освітніх закладів.

Затверджено акти приймання-передачі у комунальну власність приміщень закладів культури та адміністративної будівлі Територіального центру соціального обслуговування. Комунальна організація зареєстрована як Територіальний центр соціального обслуговування Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 3 березня цього року. Її діяльність буде здійснюватися на базі цього приміщення.

Затверджено структуру та штатну чисельність у кількості 3,5 одиниць комунальної організації «Трудовий архів Хорольської міської ради», завідувачем якої призначено Шевчугу Марину Юріївну.

Найбільша кількість питань порядку денного (64 питання) стосувалася врегулювання земельних відносин на території міської територіальної громади, після утворення якої кількість заяв від громадян та суб’єктів господарювання різних форм власності значно збільшилася. Два питання не підтримано більшістю депутатів, а п’ять знято з розгляду й відправлено на доопрацювання профільним відділом. Земельні питання стосувалися переважно договірних відносин, надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою та їх затвердження, передачу у власність земельних ділянок тощо.

У черговий раз розглянули питання кадрових призначень. Міський голова запропонував на посаду керуючого справами (секретаря) виконкому Яну Юріївну Карманську, але вкотре не вистачило необхідної для призначення кількості голосів. Знову не підтримала більшість депутатів і Руслана Сергійовича Панченка на посаду заступника з питань діяльності виконавчих органів. Із пропонованих головою кандидатів на посаду старост не підтримано Анатолія Івановича Вовка (с.Вишняки), Анатолія Івановича Рябухіна (с.Штомпелівка) та Світлану Іванівну Кісільову (с.Мусіївка). Група представників із села Хильківки емоційно і наполегливо вимагала, щоб голова виніс на розгляд сесії кандидатуру Юлії Олександрівни Шикової на посаду старости. Розгляд кадрових питань було відкладено до чергової сесії та продовжено опрацювання питань порядку денного.

За письмовим зверненням громадської активістки Валентини Іванівни Насонової та з метою врегулювання питань щодо газопостачання та розподілу природного газу прийняли рішення про прийняття газорозподільчих систем із державної у комунальну власність. Затверджено склад комісії з числа посадових осіб виконкому міської ради та депутатів, які вивчатимуть процедуру передачі майна.

Віталій Миколайович Шевчуга зачитав звернення від імені групи депутатів різних фракцій стосовно створення тимчасової контрольної комісії, яка має намір вивчати питання фінансових зобов’язань ліквідованих Петракіївської та Штомпелівської сільських рад. Міська рада, як правонаступник, повинна погасити заборгованість підрядним організаціям, які виконували поточний (ямковий) ремонт на території колишніх сільських рад згідно рішень господарського суду. Затверджено склад комісії, до якої включено: голову – Хрипка О.М., членів – Шевчугу В.М., Пасюту А.А., Гловацького Р.М. та Карманську Я.Ю. Комісія вивчатиме бухгалтерські розрахунки, акти виконаних робіт та іншу документацію на факт достовірності виконаних робіт.

У різному порушено питання оплати праці педагогічним працівникам дошкільних закладів освіти. Роман Миколайович Гловацький зачитав звернення щодо встановлення граничної ставки стимулюючих доплат, які передбачені Постановою КМУ від 23.03.2011 р. №373 (зі змінами). Педагоги просять переглянути питання стосовно повернення колишнього розміру надбавки до посадового окладу за престижність педагогічної праці у гранично максимальному розмірі. Начальниця фінуправління пояснила, що питання переглянеться з липня цього року. За умови перевиконання бюджету в його видатки будуть закладені кошти у фонд оплати праці освітянам у межах наявних бюджетних асигнувань.

Начальник відділу освіти Ірина Олександрівна Штейнберг звернулася до депутатів з проханням знайти компромісні рішення для вирішення ряду фінансових проблем, зокрема: оплати праці педагогічним працівникам шкільних і дошкільних закладів, забезпечення харчування дітей, ремонт дев’яти шкільних автобусів, капремонт приміщень, забезпечення енергоносіями та багато іншого. Як зазначила керівниця освітянської галузі громади, вона б не хотіла, щоб вирішення проблем фінансування переходило у політичну площину. На сьогоднішній день забезпечення освітньої сфери займає левову частку в структурі видатків бюджету громади. Людмила Григорівна Бровко, як безпосередньо дотична до формування бюджету посадова особа, запевнила в тому, що за умови наявності коштів вільних залишків усі потреби у видатках будуть задоволені.

У цілому робота сесії була плідною та результативною, якщо не брати до уваги прогалини в дисципліні та порушення регламенту.

 

                                                      

Автор: Ірина ГРИГОРАШ

 

Оголошення
     
Про скликання позачергової сесії

08 листопада 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 61 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 08 листопада 2024 року о 09:45 год.

     
     
Повідомлення про скликання чергового виконкому

19 листопада 2024 року о 14:00 год. відбудеться дев'ятнадцяте чергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня, 4

     
     
Увага! Оголошення!

Інформаційне повідомлення

про приватизацію об’єкта малої приватизації: нежитлова будівля, ясла-садок «Незабудка», яка розміщена у м.Хорол, вул.Молодіжна, 13

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]