У Полтавській ОВА розпочав працювати регіональний модуль платформи «Пульс». Це дає підприємцям можливість оцінювати державні сервіси, подавати звернення про перешкоди у взаємодії з державними органами, отримувати допомогу онлайн.
Інтеграція платформи з ПОВА забезпечує пряме надходження бізнес-звернень до регіональних підрозділів та центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ), без посередників і затримок. Із 1 січня 2026 року відповідно до Постанови Уряду № 1304 ці звернення через платформу «Пульс» розглядатимуться до 15 календарних днів замість 30.
Нагляд за дотриманням визначених термінів і вимог до обробки звернень здійснюватиме Державна регуляторна служба України. Крім того, відомство відповідатиме за регулярний моніторинг реагування органів влади та публікуватиме аналітичні звіти щодо якості розгляду запитів, поданих через платформу.
«”Пульс” – онлайн-платформа для оцінки діяльності державних органів і обласних військових адміністрацій щодо взаємодії із бізнесом. Це не просто інструмент для скарг, це механізм перетворення фідбеку від бізнесу у реформу державних послуг. Залишивши коментар, ви не лише вирішуєте конкретну проблему, а й робите внесок у покращення якості державних послуг у країні. А скорочення терміну обробки до 15 днів – це чіткий сигнал: держава прислухається до підприємців і фізичних осіб і готова діяти оперативніше», – акцетував т.в.о. начальника ПОВА Володимир Когут.
«Пульс» став частиною платформи «Діалог влади та бізнесу». На Полтавщині вже провели низку зустрічей у межах регіональної платформи, де презентували новий сервіс підприємцям області. Запрошуємо бізнес звертатися через платформу «Пульс» на https://pulse.gov.ua , авторизуватися (через ЕЦП, BankID, Дія.Підпис), залишати відгуки, коментарі й звернення та бути учасниками змін у якості державних сервісів у регіоні.
Регіональний модуль Платформи «Пульс» уже працює у Полтавській, Закарпатській, Дніпропетровській, Львівській, Рівненській, Одеській, Київській, Хмельницькій, Миколаївській, Вінницькій та Черкаській областях, м. Київ. До кінця 2025 року платформа «Пульс» працюватиме в усіх обласних військових адміністраціях, формуючи єдину державну систему для приймання й опрацювання запитів від підприємців.
«Пульс» – цифровий канал довіри, який дозволяє державі чути бізнес у реальному часі та діяти швидше.
Пульс став частиною Національної платформи «Діалог влади та бізнесу».
Запроваджено механізм регулярних зустрічей на рівні регіонів, де порядок денний формується в тому числі на основі звернень бізнесу поданих через платформу Пульс.
Про платформу «Пульс»
«Пульс» – це онлайн-платформа, створена для збору зворотного зв’язку від бізнесу про взаємодію з державою з метою підвищення якості державних послуг.
Кожен користувач має змогу:
- залишити відгук про взаємодію з держорганом,
- попросити допомогу у вирішенні проблеми,
- оцінити процес у особистому кабінеті,
- переглянути статус свого звернення онлайн.
Ключові оновлення
- Інтеграція з Полтавською ОВА дозволяє зверненням, надісланим через «Пульс», безпосередньо надходити до територіальних підрозділів та ЦОВВ з гарантією відпрацювання в нові строки.
- Завдяки постанові уряду, яка вступає в дію 1 січня 2026 року звернення через «Пульс» від фізичних осіб будуть розглянуті до 15 календарних днів замість раніш встановлених 30 днів.
- ДРС отримує нову функцію - контролювати якість, своєчасність та прозорість відповіді на звернення.
- Подальше охоплення заплановане по всіх обласних військових адміністраціях України до кінця 2025 року.
Цитати для керівників ОВА
- «Скорочення терміну обробки до 15 днів - це чіткий сигнал: держава прислухається до підприємців і фізичних осіб і готова діяти оперативніше»
- «Платформа «Пульс» – не просто інструмент для скарг, це механізм перетворення фідбеку бізнесу у реформу державних послуг»
-
«Пульс – це інструмент, який допомагає кожному підприємцю бути почутим. Залишивши коментар, можна не лише вирішити конкретну проблему, а й вплинути на якість державних послуг у країні».
Заклик до дії (важливо!)
Запрошуємо підприємців звертатися через платформу «Пульс» на https://pulse.gov.ua, авторизуватися (через ЕЦП, BankID, Дія.Підпис), залишати відгуки, коментарі й звернення та бути учасниками змін у якості державних сервісів у регіоні.
Довідка:
1. Ключові цифри та результати
- Зібрано понад 327 тис. оцінок, 28 тис. коментарів та 300+ регіональних звернень від бізнесу по всій Україні.
- 11 регіонів підключено до регіонального модуля «Пульс». До кінця 2025 року буде підключено усі 24 обласні військові адміністрації.
- Згідно постанови звернення через «Пульс», опрацьовуються у 15-денний термін
- ДРС здійснює постійний контроль за якістю відповідей і перевіряє рішення працівників ОВА під час модерації звернень.
- Рада бізнес-омбудсмена (РБО) підключена як гарант неупередженості та арбітр у складних кейсах.
- Пульс став частиною Національної платформи «Діалог влади та бізнесу», координованої Віктором Микитою. Запроваджено механізм регулярних зустрічей на рівні регіонів, де порядок денний формується в тому числі на основі звернень бізнесу з Пульсу.
2. Віджет «Пульс» інтегровано у Кабінет платника податків на сайті ДПС, на сайті Міністерства економіки та Порталі електронних сервісів МЕ, а також на 200+ онлайн ресурсів центральної та регіональної виконавчої влади, заплановано інтеграції в ПриватБанк, Монобанк, Дія та всі ЦОВВ.
Наступні кроки (2025-2026)
- Підключення всіх ОВА до кінця 2025 року.
- Запуск публічного аналітичного дашборду з відкритими регіональними даними.
- Інтеграція з банківськими сервісами (ПриватБанк, Монобанк) для збору відгуків бізнесу.
- Інтеграція з «Дією» та Дія.Бізнес – можливість залишати оцінки та звернення з мобільного застосунку.
- Запуск модуля бізнес-петицій – колективні звернення підприємців, які формуватимуть нову культуру взаємодії з владою.
- AI-аналітика для Уряду – прогнозування проблем бізнесу, оцінка ефективності регіонів, візуалізація тенденцій.
Запуск Пульс 2.0 з покращеним користувацьким досвідом.




border="0">
border="0">