У плановому порядку, 28 січня, відбулося перше в цьому році засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за участю 10 із 12-ти осіб персонального складу виконкому. Члени робочого засідання, яке визначається повноважним за наявності більше половини членів загального складу, розглянули 14 питань порядку денного, включаючи різне. За результатами розгляду соціально-економічних, фінансових та адміністративно-господарських питань прийнято відповідні рішення (№1-13). Засідання традиційно відбулося за головуванням міського голови Сергія Волошина.
Схвалено і подано на затвердження чергової сесії ради звіти про виконання міського бюджету та Програми соціально-економічного та стратегічного розвитку міста Хорола за 2018 рік. У 2018 році міський бюджет по доходах виконано в загальній сумі 23,8 млн. грн., а по видатках – на 25,1 млн. гривень.
Начальник загального відділу Гвоздик Н.І. звітувала про роботу із зверненнями громадян, які надходили в усній та письмовій формі на адресу виконавчого комітету Хорольської міської ради протягом 2018 року. Усього надійшло 361 звернення громадян, із них: 307 – поштою та 54 – на особистих прийомах у міського голови, його заступників з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради та виконавчого комітету. У цілому спостерігається тенденція стрімкого збільшення кількості звернень громадян порівняно з попередніми звітними роками, що в деякій мірі обумовлюється скрутним соціально-економічним становищем громадян, вимогами сучасності, широкому доступу та можливістю використання комп’ютерної техніки та сучасних засобів комунікації, а також ефективно налагодженому зворотному зв’язку між громадянами та органом місцевого самоврядування. Наприклад, у порівнянні з 2017 роком, загальна кількість звернень збільшилась на 69.
Одним з найбільш обговорюваних і актуальних на сьогодні питань порядку денного був звіт майстра з благоустрою КП «Комунсервіс» Скубієнка О.Б. про заходи боротьби зі сніговими заметами та належне утримання доріг у зимовий період. За словами доповідача, для боротьби зі сніговими заметами залучено 5 одиниць спеціалізованої техніки. Кілька одиниць, на жаль, вийшло з ладу і наразі активно проводиться робота по усуненню технічних несправностей. Нещодавно придбаний снігозбиральний агрегат Hyundai для розчищення від снігу тротуарів також тимчасово вийшов з ладу. Ефективне розв’язання проблеми розчищення вулиць міста від снігу можливе лише за умови придбання більш потужної спецтехніки з відвалом для снігу хоча б у кількості однієї одиниці. Під час виникнення надзвичайних ситуацій комунальним підприємством забезпечено цілодобове чергування відповідальних працівників та техніки. У разі значних снігопадів КП «Комунсервіс» зобов’язано в першу чергу забезпечувати під’їзд та доступ до об’єктів охорони здоров’я, енергозбереження, зв’язку, навчальних закладів, об’єктів соціальної сфери та кладовищ. У ході обговорень члени виконкому задавали питання представнику КП «Комунсервіс» про періодичність вивезення сміття з урн, а також про можливі заходи запобігання паводків, які можуть виникнути в деяких мікрорайонах міста через танення снігу.
Прийнято рішення зняти дітей-сиріт Третяк Тетяну Володимирівну (09 вересня 1998 р.н.) та Устименко Вікторію Іванівну (29 вересня 1999 р.н.) з квартирного обліку позачергової черги при виконавчому комітеті Хорольської міської ради. Дітей-сиріт знято з квартирної черги у зв’язку з отриманням житла у власність відповідно до рішення п’ятдесят восьмої сесії Хорольської міської ради сьомого скликання «Про придбання житла для дітей-сиріт» від 21 грудня 2018 року №1298. Однокімнатні квартири було придбано цій пільговій категорії громадян не як соціальне житло в орендне користування, а у власність. Через 10 років вони стануть повноправними власниками і матимуть відповідно право на відчуження (продаж, обмін, дарування або інше) об’єктів нерухомого майна. Це житло було придбано для них у останні дні бюджетного 2018 року міською радою на умовах співфінансування за кошти міського і державного бюджетів.
Із кінця 2017 року на загальнодержавному законодавчому рівні відбулося посилення захисту прав дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів. Відтепер, виконкомом Хорольської міської ради визначено й затверджено чіткий перелік видів суспільно корисних робіт, до яких за ухвалою суду будуть притягуватися особи за несплату аліментів. Адміністративні стягнення у виді суспільно корисних робіт для правопорушників передбачають наступні їх види: прибирання сміття на території міста; очищення газонів від опалого листя; очищення тротуарів та пішохідних доріжок від снігу та посипання їх протиожеледною сумішшю; викошування трави та бур’янів, видалення порослі та чагарників, амброзії та інших карантинних рослин; скопування газонів та клумб; поливання клумб та висадження саджанців; прибирання та очищення від бруду водостоків; прибирання узбіччя вздовж вулиць міста; упорядкування місць розташування сміттєвих баків, прибирання сміття із урн та багато інших робіт на території міста.
На виконання листа Хорольського районного сектору філії ДУ “Центр пробації” в Полтавській області про залучення на договірних засадах безоплатної праці засуджених/порушників у виді громадських робіт на благо суспільства КП «Комунсервіс» визначено базовим підприємством для належної організації та виконання покарань на поточний 2019 рік. Також визначено й затверджено чіткий перелік суспільно корисних робіт для притягнутих до кримінальної (або адміністративної) відповідальності осіб, які будуть відбувати покарання у виді громадських робіт в КП «Комунсервіс». Це цілий спектр робіт по облаштуванню та утриманню пам’ятників, кладовищ на території міста, а також по благоустрою вулиць, провулків, тупиків, міського скверу, ліквідації стихійних сміттєзвалищ та багато іншого.
Відповідним рішенням встановлено економічно обґрунтований тариф на теплову енергію, що виробляється Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕГ» на установках з використанням альтернативних джерел енергії на котельні, яку експлуатує підприємство за адресою: м. Хорол, вул. Небесної Сотні, 73 Е. Дана котельна працює на альтернативному паливі й призначена для забезпечення потреб в опаленні Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії. З 15 лютого 2019 року встановлено тариф на виготовлення та постачання теплової енергії у розмірі: 1371,34 грн/Гкал (без ПДВ), в тому числі 1363,11 грн/Гкал (без ПДВ) – виробництво теплової енергії і 8,23 грн/Гкал – постачання теплової енергії.
По питанням надання дозволів на виконання робіт будівельного характеру на території міста згідно поданих заяв фізичних та юридичних осіб доповідав т.в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та земельних відносин Микитенко В.І.
Прийняті рішення виконавчого комітету (№1-13) розміщено в формі відкритого доступу в розділі «Міська влада» на офіційному сайті міської ради http://horol.com.ua.
Повний відеозапис засідання виконавчого комітету розміщено в розділі «Відео новини» на офіційному сайті міської ради та на каналі YouTube.
Перелік
рішень виконавчого комітету, що включені
в протокол №1 від 28.01.2019 р.
Перше планове засідання виконавчого комітету, 28.01.2019 р. |
||
№1 |
28.01.2019 р. |
Про виконання міського бюджету за 2018 рік |
№2 |
28.01.2019 р. |
Про виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Хорола за 2018 рік |
№3 |
28.01.2019 р. |
Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради |
№4 |
28.01.2019 р. |
Про заходи боротьби зі сніговими заметами та належному утриманню міських доріг у зимовий період |
№5 |
28.01.2019 р. |
Про зняття з квартирної черги |
№6 |
28.01.2019 р. |
Про затвердження Переліку об'єктів та видів робіт для осіб, на яких судом накладене адміністративне стягнення у виді суспільно-корисних робіт, на 2019 рік |
№7 |
28.01.2019 р. |
Про визначення переліку підприємств комунальної власності для організації виконання покарання/адміністративних стягнень у виді громадських робіт |
№8 |
28.01.2019 р. |
Про план заходів щодо запобігання та протидії корупції на 2019 рік |
№9 |
28.01.2019 р. |
Про встановлення тарифу на теплову енергію ТОВ «ТЕГ» |
№10 |
28.01.2019 р. |
Про затвердження актів та надання дозволів на видалення дерев |
№11 |
28.01.2019 р. |
Про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна гр. Калашник О.Г. |
№12 |
28.01.2019 р. |
Про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна Виробничому підрозділу «Кременчуцьке територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» ПАТ «Укрзалізниця» |
№13 |
28.01.2019 р. |
Про виділення часток житлового будинку господарських будівель і споруд в окремі частини гр. Калініченку О.В. та гр.Стовбі Л.І. |