Настав період підбиття підсумків усього зробленого у році, що минає і визначення орієнтирів діяльності виконавчих органів Хорольської міської ради на наступний період. Із метою звітності міського голови Сергія Волошина про свою діяльність та діяльність виконавчого апарату, підзвітних комунальних установ за 2019 рік, а також розгляду інших важливих питань відбулося пленарне засідання 73 сесії. Першим і основним із 19 питань порядку денного з різним був «Звіт міського голови про роботу виконавчих органів ради за 2019 рік», який відбувся у формі мультимедійної презентації.
У роботі сесії й перегляді звітної інформації у презентації взяли участь 14 депутатів із 26 осіб персонального складу. Присутні на засіданні депутати забезпечили кворум (14 депутатів), тож засідання визначено повноважним. На поточному пленарному засіданні депутати плідно попрацювали, дотримуючись принципів конструктивного діалогу та зваженості у прийнятті рішень. У діапазоні 19-ти розглянутих питань 6 мали фінансово-господарське, житлово-комунальне, організаційне спрямування, а решта питань стосувалися регулювання земельних відносин на території міста Хорола.
Після заслуханої доповіді секретаря міської ради Валентини Керекелиці, депутати одноголосно ухвалили орієнтовний план роботи Хорольської міської ради на 2020 рік у поквартальному розрізі питань, що планується розглянути в обов’язковому порядку в наступному періоді, а також із переліком заходів організаційного забезпечення міськради та її взаємодії з територіальною громадою.
З метою реалізації чергового проєкту капітального будівництва на перспективу затверджено проєктно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт пішохідних доріжок з благоустроєм території навколо пам’ятного знаку Братська могила «22 тисячі жертв фашизму» по вул. Вокзальна в м. Хорол Полтавської області» (біля території колишньої нафтобази за залізничним переїздом).
Розглянуто питання для забезпечення ефективності управління житловим фондом міста Хорола. За результатами розгляду звернення КП «Комунсервіс» до Хорольської міської ради щодо погодження та затвердження актів списання багатоквартирних будинків прийняте відповідне рішення. Завершено процедуру списання з балансу комунального підприємства 8-ми багатоквартирних житлових будинків за адресами: вул. Гоголя, №22; вул. Кременчуцька, №38; вул. Небесної Сотні, №112 і №114; вул. Незалежності, №60/5 і №94; вул. 1 Травні, №16/32 та вул. Шевченка, №95. Нагадаємо, що з метою забезпечення реалізації прав співвласників багатоквартирних будинків на самостійне управління житловими будинками, на 72 сесії міської ради попередньо було прийнято рішення «Про виключення з об’єктів комунальної власності та списання з балансу багатоквартирних будинків» від 29 листопада 2019 року №1549. Комісія у визначеному складі провела огляд стану цих будинків і за результатами її роботи складено акти списання. Каналізаційно-насосну станцію, яка знаходиться на прибудинковій території багатоквартирного житлового будинку по вул. 1 Травні, №16/32, вирішено залишити на обслуговуванні КП «Комунсервіс». КНС, як потенційно-небезпечний об’єкт, потребує відповідного нагляду спеціалістів, обслуговування та утримання спеціалізованим комунальним підприємством з дотриманням заходів безпеки.
Традиційно, на завершальному етапі сесійного засідання розглянуто та затверджено блок питань, направлених на регулювання земельних відносин на території міста.
У різному депутат Ігор Похилько порушив питання стосовно встановлення каналізаційних люків на оглядових колодязях у місцях їх відсутності. Особливо він схвильований відсутністю люків на проїзній частині дороги з пожвавленим рухом автотранспорту, що може призвести до аварійних ситуацій. Над каналізаційними шахтами встановлені лише тимчасові попереджувальні дерев’яні конструкції трикутної форми. Директор КП «Комунсервіс» Станіслав Булатов запевнив, що питання каналізаційних люків вирішиться після їх придбання, яке заплановано найближчим часом.
Для дотримання принципів гласності, прозорості й відкритості, а також з метою всебічного і об’єктивного висвітлення всіх аспектів діяльності Хорольської міської ради, всі прийняті рішення (№1573 - №1590) з переліком, протокол поіменного голосування та повний відеозапис 73-го пленарного засідання сесії у встановлені чинним законодавством терміни буде розміщено на офіційному сайті міської ради у відповідних розділах головного меню. Повний відеозапис сесійного засідання буде розміщено у вкладці "Відео новини" та на каналі YouTube.
Міський голова Сергій Волошин підвів підсумки 2019 звітного року і подякував депутатському корпусу за плідну роботу. Принагідно привітав присутніх у залі засідань з низкою новорічно-різдвяних свят та побажав здоров'я, миру і нових, ще більших звершень і досягнень у Новому 2020 році.
Автор: ІРИНА ГРИГОРАШ
Порядок денний
пленарного засідання 73-ої сесії
Хорольської міської ради сьомого скликання,
20.12.2019 р.
1.Звіт міського голови про роботу виконавчих органів ради за 2019 рік.
Доповідає: Волошин С.М. – міський голова.
2.Про прийняття у комунальну власність рухомого майна.
Доповідає: Керекелиця В.М. – секретар міської ради.
3.Про орієнтовний план роботи Хорольської міської ради на 2020 рік.
Доповідає: Керекелиця В.М. – секретар міської ради.
4.Про затвердження проєктно-кошторисних документацій.
Доповідає: Місніченко В.О. – заступник міського голови.
5.Про погодження та затвердження актів списання багатоквартирних будинків.
Доповідає: Бибик В.В. – начальник відділу правової роботи та кадрових питань.
6.Про внесення змін до міського бюджету на 2019 рік.
Доповідає: Глущенко Ю.О. – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення.
Про регулювання земельних відносин у межах м.Хорол
Доповідає: Микитенко В.І. – т.в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та земельних відносин.
7.Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для передачі у власність громадянам на території м. Хорол.
8.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та передачу у власність громадянам.
9.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Гаркавенко Н.В.
10.Про передачу у власність земельної ділянки гр. Рибасу Т.І.
11.Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Територіальній громаді сіл, селищ та міст Полтавської області в особі Полтавської обласної ради.
12.Про припинення права користування земельною ділянкою ВАТ «Хорольська сільгоспхімія».
13.Про припинення права користування земельною ділянкою Компанії «Сіньцзян Комм’юнікейшнз Констракшн Груп КО., ЛТД.».
14.Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування Хорольській районній раді.
15.Про поновлення договору оренди на земельну ділянку гр. Ковбасі Л.А.
16.Про поновлення договору оренди землі з Фізичною особою-підприємцем Чайковським С.Д.
17.Про припинення права користування земельними ділянками гр. Сазонову М.Г.
18.Про передачу у власність земельних ділянок гр. Сазонову С.М.
19.Різне.