Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Топ-питання державної податкової служби
2025-08-07

Про податкове навантаження, мораторій на перевірки та сервіси говорили під час зустрічі в. о. Голови ДПС Леся Карнаух та понад 200 представників бізнесу Києва. До заходу також долучився очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко.

Податкове навантаження (рівень сплати) – це одне з ТОП-питань, яке порушує бізнес під час зустрічей. Цей показник використовується ДПС у комплексі з іншими як аналітичний інструмент для визначення нетипових змін у поведінці платника порівняно з аналогічними у відповідній галузі. Наприклад, аграрній, легкій промисловості, оптовій торгівлі тощо.

«Це справедливий орієнтир як сплачують інші в цій же сфері та який враховує реалії бізнесу. Наразі ДПС працює над удосконаленням аналітичних інструментів для зосередження уваги на платниках із значними ризиками», – розповіла в. о. Голови ДПС.

Щодо мораторію на перевірки, то, як наголосила Леся Карнаух, увага ДПС концентруватиметься на тих випадках, де є значні ризики. Не буде жодних несподіваних візитів або звернень. Кожен, хто працює сумлінно, не відчуватиме на собі тиску.

Серед інших питань:

Підвищення рівня сервісних послуг

Як під час зустрічі розповів один з великих платників, останнім часом він отримує чимало запитів від ДПС щодо діяльності свого підприємства. Щоб відповісти оперативно на всі – доведеться витратити чимало часу, що фактично в деяких моментах паралізує нормальну роботу. І це не поодинокий випадок.

За словами Лесі Карнаух, бізнес все частіше наголошує на підвищенні сервісу та якісних цифрових інструментах. Є запит на прозорість, автоматизацію та спрощення процесів, щоб мінімізувати людський фактор та зменшити паперову тяганину.

«Вже активно тестуємо Е-аудит. До цього процесу вже долучилися 45 платників податків, які сформували та подали 450 SAF-T-файлів. Наразі це великі платники податків. Збираємо всі пропозиції та зауваження, щоб це був максимально ефективний інструмент, який спростить життя бізнесу. Плануємо повноцінно запустити його вже наприкінці цього року», – акцентувала очільниця ДПС.

Блокування податкових накладних та виведення з ризиків

З початку року обидва ці показники скоротили вдвічі і ДПС працює над їх подальшим зменшенням. Кількість заблокованих податкових накладних скоротилася з 0,76 % до 0,36-0,4 % по Україні, кількість тих суб'єктів, які в ризиках, – з 27 тис. до 13,3 тис.

Це результат як зміни підходу, так і роботи консультаційних центрів з питань функціонування СМКОР. Бо кожен платник має розуміти чіткий алгоритм дій у випадку таких проблем.

«Працюємо над реальним партнерством та довірою між державою та бізнесом», – зазначила Леся Карнаух. 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Увага! Оголошення про проведення громадських слухань

Інформаційне повідомлення про початок проведення громадських слухань  проєкту бюджету Хорольської міської територіальної громади на 2026 рік

     
     
Повідомлення про скликання засідання виконкому

У вівторок, 16 грудня 2025 року о 14:00 год., у залі засідань Хорольської міської ради відбудеться 25 засідання виконавчого комітету за адресою: м. Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про позачергову сесію

У середу, 03 грудня о 13:00 год. відбудеться пленарне засідання 76 позачергової сесії Хорольської міської ради 8 скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про скликання позачергового виконавчого комітету

У четвер, 27 листопада 2025 року, о 10:00 год., відбудеться двадцять четверте засідання виконавчого комітету за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]