Взаємодія з кривдником може ставити під загрозу вашу особисту безпеку. Натомість працівники поліції підготовлені, щоби втрутитися в ситуацію насильства, його зупинити та допомогти постраждалій людині.
Як діяти до прибуття поліції:
Зафіксуйте поді на телефон, якщо є така можливість. Фото, відео чи аудіозапис ситуації можуть бути корисними для поліції чи доказами у суді.
Утримуйтеся від конфліктів з іншими учасниками ситуації задля власної безпеки.
Як діяти після прибуття поліції:
Проінформуйте правоохоронців. Розкажіть, чи були зміни у ситуації. Назвіть інших свідків подій. Надайтн фото/ відео/аудіозаписи, якщо вони є.
Дайте відповідь на питання поліції.Вони можуть ставити їх, щоби з'ясувати обставини ситуації та краще її вирішити.
Дослухайтеся до інструкції поліції.Їх ціль – створити безпеку для постраждалої особи та свідків насильства.
У поліції наголошують, що домашнє насильство – не справа двох.
В пострадянському суспільстві досі живуть певні стереотипи сприйняття проявів домашнього насильства. Наприклад, "якщо б'є – значить любить" або "сама винна".
У поліції намагаєються руйнувати ці стереотипи і привертати якомога більше уваги до цієї проблеми.
Домашнє насильство буває не лише фізичним, а й психологічним, економічним та сексуальним. І в жодному разі про нього не варто мовчати.
Якщо ви стали жертвою домашнього насильства, звертайтесь по одному із цих контактів:
Національна поліція України: 102
Урядова гаряча лінія: 15-47
Безоплатна правова допомога: 0-800-213-103
Чат-бот МВС https://t.me/police_helpbot діє в месенджері Telegram.
Контакти спеціалізованих служб підтримки – за посиланням: