Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Порядок листування з податковими органами через Електронний кабінет платника
2024-07-09

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)  платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет, повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602).

У разі, якщо платник податків бажає припинити отримувати документи через Електронний кабінет, він має право один раз протягом року надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет відповідну Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391702). Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету, ідентифікувавшись кваліфікованим електронним підписом, отриманим у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

2. Обрати режим «Введення звітності». У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути «Створити».  Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет).   

3. Заповнити форму документа. У формі Заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши «Перевірити». Після успішного заповнення зберегти Заяву.

4. Підписати кваліфікованим електронним підписом та відправити документ до контролюючого органу. Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).  Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Після направлення платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, листування контролюючих органів з платниками податків здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надсиланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Відповідно до пункту 42.5 статті 42 ПКУ за відсутності Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет або надходження від платника Заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надсилання листів засобами поштового зв’язку за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручаються платнику податків (його представнику).

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про скликання 62 позачергової сесії

26 листопада 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 25 листопада о 10:00 год., комісії з питань врегулювання земельних відносин – о 14:00 год.

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Трактор колісний з навісним обладнанням

код ДК 021:2015 (CPV 2008): 16700000-2 – Трактори

     
     
Повідомлення про конкурс

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
  про проведення конкурсного відбору суб’єкту оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкту комунальної власності
  для цілей бухгалтерського обліку

     
     
Повідомлення про скликання позачергового виконкому

19 листопада 2024 року о 15:30 год. відбудеться двадцять перше позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]