Подання звітності через Електронний кабінет
Для формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник може скористатися Електронним кабінетом. Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати їх в електронному вигляді до контролюючих органів.
Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом.
Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Презентаційні матеріали щодо подання звітності платником податків у Електронному кабінеті можна переглянути за посиланням https://tax.gov.ua/data/files/301199.pdf