Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Податкова знижка на навчання
2019-04-24

У рамках загальноукраїнського правопросвітницького проекту « Я МАЮ ПРАВО», з метою інформування населення про права та способи їх захисту, а також з метою з метою підвищення правової свідомості й культури громадян Хорольське бюро правової допомоги дає роз’яснення про можливість отримання податкової знижки на навчання.

Якщо одним із пунктів Ваших видатків є витрати на навчання, то згідно статті 166 Податкового кодексу України, Ви можете повернути собі частину грошей у вигляді податкової знижки.

 

Держава зобов’язується відшкодувати витрачені кошти на оплату навчання в дошкільних, позашкільних закладах,  закладах загальної середньої освіти,  професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Щоб повернути гроші, тобто отримати податкову знижку на навчання, потрібно зробити 4 кроки:

1.Оплатити навчання та зберегти квитанцію для податкової про оплату. 
  2.Отримати від роботодавця довідку про доходи. 
  3.До 31 грудня поточного року заповнити податкову декларацію про майновий стан та доходи за минулий рік. 
  4.Подати документи на отримання знижки в Державну фіскальну службу за місцем реєстрації та отримати податкову знижку.

Хто має право на податкову знижку?

Громадяни України, які оплачують навчання у закладах дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти за себе або члена його сім’ї 1-го ступеня споріднення (батьки, чоловік/дружина, діти (зокрема усиновлені).

Однак є одне «але»! Громадянин не зможе отримати податкову знижку на навчання, якщо не працює офіційно, оскільки податкова знижка – це повернення частини сплаченого роботодавцем прибуткового податку з офіційної зарплати.

Які документи необхідні для отримання податкової знижки?

• Копія паспорта.           
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (крім фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта).
  • Довідка про доходи за формою №3.      
  • Копія договору з закладом освіти.           
  • Копії квитанцій (чеків, платіжних доручень) про оплату навчання. 
  • Оригінали документів, що підтверджують ступінь споріднення (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб).          
  • Податкова декларація про майновий стан і доходи.   
  • Заява із зазначенням реквізитів рахунку для перерахування відшкодування.

Нагадуємо, що отримати безоплатну юридичну консультацію можна у Хорольському бюро правової допомоги за адресою: місто Хорол, вул. Незалежності, 78А, тел. (05362) 33-2-20, 0-800-213-103 (гаряча лінія, безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів).

 

 

В.о. начальника відділу «Хорольське бюро правової

допомоги» Лубенського місцевого центру з надання

безоплатної вторинної правової допомоги                                                      Н.Г.Тарасенко

Оголошення
     
Повідомлення про взяття на облік безхазяйного майна

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна , що знаходиться за адресою: вул.Лісна, будинок 18, с.Лісянщина, Лубенського р-ну, Полтавської обл.

     
     
До уваги землекористувачів та землевласників Хорольської міської територіальної громади!

До уваги землекористувачів та землевласників, фізичних та юридичних осіб різних форм власності! До вашої уваги пропонується до розгляду Положення щодо встановлення розміру ставок орендної плати за користування земельними ділянками на території Хорольської міської територіальної громади.

     
     
Повідомлення про скликання чергового виконкому

16 липня 2024 року о 14:00 год. відбудеться дванадцяте чергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня, 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]