У вівторок, 26 листопада 2024 року, в залі засідань відбулося перше пленарне засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання за головуванням міського голови Сергія Волошина. У роботі сесії взяло участь 18 депутатів із 26 в загальному складі ради. Присутні в залі засідань депутати Полтавської обласної ради Михайло Виноград та Фахраддін Мухтаров висловили своє особисте бачення стосовно організації проведення засідань постійних комісій, сесій та шляхів ефективного вирішення актуальних проблем Хорольської міської територіальної громади. Закликали депутатів та керівництво міської ради до пошуку компромісу з депутатським корпусом при вирішенні спірних питань.
Згідно розпорядження міського голови від 21.11.2024 №465 «Про скликання пленарного засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради» на порядок денний внесено 46 питань, включаючи різне. У ході першого пленарного засідання розглянуто 15 питань порядку денного, що стосувалися переважно цільових програм для розвитку медицини, культури, соціальної сфери, житлово-комунального господарства та благоустрою нашої громади.
Ключове питання стосувалося внесення змін до показників бюджету Хорольської міської територіальної громади на 2024 рік, по якому доповіла начальник фінансового управління Людмила Бровко. Зокрема, з перевиконання дохідної частини бюджету громади направлено кошти Центру соціальних служб для придбання спецавтомобіля для перевезення людей з інвалідністю на умовах співфінансування з держбюжету.
На виконання заходів Програми соціального і економічного розвитку Хорольської міської ради на 2022-2024 роки виносилося питання щодо виділення коштів на оновлення машинно-тракторного парку КП «Комунсервіс». Планувалося придбати трактор, сміттєвоз та автомобіль для надання ритуальних послуг, однак депутати не підтримали рішення. З метою недопущення складної екологічної ситуації в місті Хоролі депутати одностайно прийняли рішення про виділення коштів з бюджету на проведення капітального ремонту каналізаційної мережі для забезпечення її безперебійної роботи шляхом облаштування тимчасової обвідної лінії під час зупинки каналізаційно-насосної станції по вулиці Береговій, 72.
Освоєно субвенцію з обласного бюджету на виплату заробітної плати фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та на окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. Виділено кошти з бюджету громади для придбання шкільного автобуса для Андріївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на умовах співфінансування з обласним бюджетом. На виконання заходів комплексної Програми розвитку культури, туризму та охорони культурної спадщини на 2022-2024 роки виділено кошти для придбання мікроавтобуса.
Для реалізації заходів Програми підтримки військових частин та інших військових формувань Збройних Сил України в сумі 500,0 тис. грн., фінансовим управлінням перенесено капітальні видатки на поточні. В умовах сьогодення питання підтримки Сил Оборони України, сприяння організації мобілізаційних заходів, соціальної підтримки військових та їх родин, безумовно, залишаються пріоритетними для місцевої влади. Зазвичай це відображається в ухваленні бюджетних рішень, спрямованих на допомогу української армії, адресну грошову підтримку мобілізованих військовослужбовців тощо.
По причині відсутності кворуму депутатів у залі засідань секретар міської ради Юлія Бойко оголосила перерву і закрила перше пленарне засідання 62 позачергової сесії. Згідно розпорядження міського голови проведення другого пленарного засідання 62 позачергової сесії заплановано на 27 листопада. Питання, що потребують розгляду, стосуються питань на врегулювання земельних відносин згідно поданих заяв фізичних та юридичних осіб.
Протокол відкритого поіменного голосування першого пленарного засідання 62 позачергової сесії: завантажити;
Відеозаписи:
1) засідання постійної комісії з питань врегулювання земельних відносин – завантажити;
2) спільного засідання постійних комісій – завантажити;
3) першого пленарного засідання 62 позачергової сесії – завантажити.
Автор і фото: Ірина ГРИГОРАШ