У Головному управлінні ДПС у Полтавській області якісні адміністративні та сервісні послуги надаються у 27 Центрах обслуговування платників, які були створені в кожній ДПІ. Відвідувачі Центрів обслуговування платників можуть подати податкову звітність, одержати консультаційні та інформаційні послуги з питань застосування податкового законодавства, практичну допомогу фахівців щодо використання електронних сервісів від ДПС.
Крім того, в Центрах обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцької ДПІ ще й отримати кваліфіковані електронні підписи.
В. о. начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Алла Рябкова повідомила, що протягом січня – березня 2024 року до Центрів обслуговування платників органів ДПС у Полтавській області звернулося 55 033 платника податків із метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень надано 54 156 адміністративних послуг.
Найпопулярнішою залишається адміністративна послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 1 квітня 2024 року надано 17 369 таких послуг, що на 2 091 більше, ніж за аналогічний період минулого року. Також збільшилась кількість видачі відомостей з ДРФО платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, за перший квартал поточного року надано 9 762 таких послуги.
З метою цифровізації сервісів ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників – електронну чергу.
Головне управління ДПС у Полтавській області