Відповідно до п.2 ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 40, 42 Житлового кодексу Української РСР, п. 25 та 25-1 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, Порядку ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 №238, щорічно, з 1 жовтня по 30 грудня, у виконавчому комітеті Хорольської міської ради проводиться перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку та підтвердження права на поліпшення житлових умов.
Прохання до громадян, які ще не поновили документи квартирному обліку, терміново підтвердити своє право на одержання житла.
Перереєстрація здійснюється на підставі поданих громадянами наступних документів:
- довідки про склад сім’ї та реєстрацію;
- копії паспортів черговика та дорослих членів його сім’ї, копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу) та про народження неповнолітніх дітей;
- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру на всіх членів сім’ї, в т. ч. неповнолітніх дітей;
- викопіювання плану приміщення або копія технічного паспорта житлового приміщення, договору найму житла;
- копії свідоцтва про право власності;
- довідки з місця роботи заявника та дорослих членів його сім’ї;
- копії документів, які дають право на пільги.
Для отримання додаткової інформації звертатися до спеціаліста з ведення квартирного обліку виконавчого комітету Хорольської міської ради Шестакова Євгенія Петровича (в будівлі міської ради на вулиці Незалежності, 37, або за телефонами 33-6-96).