Якщо порушені права споживача? Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного товару споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Деталі - за посиланням: https://bit.ly/3WS4Srq
Мешканці Хорольської міської територіальної громади у разі порушення прав споживачів можуть звернутися до уповноважених органів:
- Відділ захист споживачів та контролю за регульованими цінами Лубенського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Полтавській області: м.Лубни, вул.Лікарняна, 11, тел.: (05361)7-37-37, (05361)7-37-38, e-mail: [email protected].
- Відділ контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Полтавській області: м.Полтава, вул.Воскресенський узвіз, 7, тел.: (0532)54-57-59, e-mail: [email protected]