Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Отримуйте послуги безпечно на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України
2022-06-24

Як користуватися Реєстром застрахованих осіб на веб-порталі електронних послуг ПФУ: роз'яснення відомства

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії:

  • Увійти в особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
  • У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
  • Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.
  • Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на веб-порталі).
Оголошення
     
Повідомлення про скликання позачергової сесії

У п'ятницю, 17 січня 2025 року, о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання шістдесят п'ятої позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4. Засідання комісії з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва відбудеться 16 січня о 8:00 год., а з питань врегулювання земельних відносин – 16 січня о 14:00 год. (у кімнаті депутатів)

     
     
Повідомлення про засідання виконавчого комітету

21 січня 2025 року о 14-00 год. відбудеться перше засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про позачергове засідання виконавчого комітету

30 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться двадцять п'яте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про позачергове засідання виконкому

24 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться двадцять четверте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]