Як користуватися Реєстром застрахованих осіб на веб-порталі електронних послуг ПФУ: роз'яснення відомства
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
В особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:
- статус особи;
- дані про набутий страховий стаж;
- відомості про страхувальників;
- відомості про періоди трудових відносин;
- відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
- відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
- відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
- дані пенсійної справи;
- відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії:
- Увійти в особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
- У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
- Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.
- Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на веб-порталі).