Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Отримуйте послуги безпечно на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України
2022-06-24

Як користуватися Реєстром застрахованих осіб на веб-порталі електронних послуг ПФУ: роз'яснення відомства

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії:

  • Увійти в особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
  • У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
  • Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.
  • Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на веб-порталі).
Оголошення
     
Повідомлення про засідання позачергового виконкому

У четвер, 26 червня 2025 року, о 14:00 год. відбудеться засідання п'ятнадцятого позачергового засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул. Соборності, 4

     
     
Інформаційне повідомлення

Інформаційне повідомлення відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради про результати громадських обговорень щодо перепрофілювання, перейменування та затвердження статутів закладів освіти Хорольської міської ради

     
     
Інформаційне повідомлення

Інформаційне повідомлення відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради про проведення громадського обговорення щодо формування мережі закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради на 2024-2026 роки у 2025 році

     
     
Громадські обговорення

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків та тупиків у населених пунктах Хорольської міської територіальної громади

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]