Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Організація і координація роботи ініціативної групи (штабу)
2022-03-04

Дорогі земляки! Інформуємо вас, що з 24 лютого при Хорольській міській раді працює ініціативна група (штаб), яка організовує і координує усі напрямки життєдіяльності громади в умовах оголошеного воєнного стану. Керівництво цим формуванням здійснює міський голова Сергій Волошин.

- Штаб працює в цілодобовому режимі із залученням фахівців, телефон: (05362)33-3-44. 

- Проведено оперативну нараду з активом громади, фермерами, підприємцями та іншими небайдужими для спільної координації дій.

- З метою захисту людей налагоджено взаємодію з поліцією, Першим відділом Лубенського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військкоматом), ДСНС та всіма об’єктами критичної інфраструктури.  

- Щоденно оперативно вирішується питання охорони усіх об’єктів соціальної інфраструктури.

- Діють блок-пости на всіх в’їздах до міста, де ведеться цілодобове чергування.

- Здійснюється патрулювання на території сіл та в місті за участі активних громадян та за підтримки представників військкомату, поліції.

- Медичні заклади, органи соціального захисту населення та комунальні служби працюють у штатному режимі.

- Безперебійно надаються послуги з водопостачання, водовідведення, вивезення сміття.

- Здійснено перевірку та підготовку споруд цивільного захисту для укриття населення – підвальні приміщення та протирадіаційні укриття/бомбосховища. Залучено голів ОСББ до облаштування підвальних приміщень під укриття.

- Перевірено та налагоджено роботу систем оповіщення. Крім діючих додатково встановлено сирени в двох мікрорайонах міста.

- Організовано діяльність добровольчих підрозділів та забезпечено їх паливно-мастильними матеріалами. Особлива увага націлена на забезпечення паливом закладів медицини. Усі працівники мед закладів працюють в екстремальних умовах.

- Спільно із суб’єктами підприємницької діяльності та навчальними закладами забезпечується щоденне гаряче харчування наших захисників.  

- Організовано виготовлення маскувальних сіток для наших захисників за підтримки широких верств населення.

- Проведено роботу із власниками закладів торгівлі щодо недопущення завищення цін. Однак залишається проблема безготівкового розрахунку картками (через термінал), яку в межах своїх повноважень міська рада не може вирішити.

 - На виконання Лубенської військової адміністрації заборонено продаж алкогольних напоїв у закладах торгівлі.

- Створено центри гуманітарної допомоги, збору теплих речей, продуктових товарів, медикаментів та ін. (05362)33-5-98 та призначено координатора з питань збору продуктів  та організації харчування: (095)830-47-68.

- Спільно з волонтерами, приватними підприємцями, які використовували власні транспортні засоби, направлено значну частину зібраної гуманітарної допомоги в населені пункти, що найбільш постраждали внаслідок бойових дій. Передано медикаменти, засоби гігієни, продукти, одяг, ковдри та предмети першої необхідності.

- Здійснюється організація поселення внутрішніх переселенців у тимчасові помешкання на території всієї громади.

Щиро вдячні усім небайдужим, які проявили стійку громадську позицію, забезпечили потужну підтримку та суттєву матеріально-фінансову допомогу.

З метою недопущення спірних ситуацій, закликаємо надалі координувати всі свої дії з ініціативною групою міської ради.

Після оголошення воєнного стану життя кожного з нас розділилося на «до» і «після». Не час для спорів і нарікань.

Запевняємо вас, що міська рада спільно зі всіма структурами в умовах воєнного стану тримає ситуацію під контролем та робить усе можливе для створення безпечних умов мешканців громади.

Проблем виникає надзвичайно багато. У цій вкрай напруженій ситуації дуже важливо шукати спільні шляхи їх вирішення.

НАЙВАЖЛИВІШЕ ЗАРАЗ НЕ КРИТИКУВАТИ, А ЗГУРТОВУВАТИСЯ, ДІЯТИ ЗЛАГОДЖЕНО І БУТИ ТЕРПЛЯЧИМИ! 

ТІЛЬКИ В ЄДНОСТІ – НАША СИЛА! ТІЛЬКИ РАЗОМ МИ ЗМОЖЕМО ПЕРЕМОГТИ! СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Оголошення
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят другої позачергової сесії переноситься на 29.08.2025 на 10:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят другої позачергової сесії переноситься на 26.08.2025 на 10:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят другої позачергової сесії переноситься на 25.08.2025 на 09:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про укладення договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації

Повідомляємо, що 07 серпня 2025 р. укладено договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації. Предметом договору є закінчений будівництвом об’єкт, будівля, теплогенераторна А, загальна площа 16,2 кв.м., розміщена по вул. Кременчуцька, будинок 2-А в м.Хорол Лубенського району Полтавської області. 

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]