Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

лубенської платників роботи місцевих організації сектор місяців державної податків бюджетів податок платники накладних додатки формою землю серпень обслуговування внесено
Лубенська ОДПІ повідомляє!
2016-09-16

 На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади про наступне:

1)На обліку – більше 10 тисяч платників;

2)Впродовж січня-серпня 2016 року платники податків Лубенської ОДПІ перерахували до бюджетів усіх рівнів майже 700 млн.грн.;

3)Декларацію з ПДВ за серпень  подають за "новою" формою;

4)Бюджети місцевих громад отримали близько 100 млн.грн. плати за землю;

5)До ЦОПів Лубенської ОДПІ звернулося більше 100 тис. платників.

 

На обліку – більше 10  тисяч платників

 

На початок вересня в Лубенської ОДПІ  зареєстровано і здійснюють діяльність 10449 платники, з яких юридичних осіб – 3152 та фізичних осіб – підприємців 7297. Впродовж серпня взято на облік 64 новозареєстрованих платників (28 підприємців та 36 юридичних осіб). Про це повідомили у відділі обслуговування платників Лубенської ОДПІ.

Впродовж восьми місяців 2016 року платниками податків Лубенської ОДПІ сплачено до державного та місцевих бюджетів 698,9 млн грн, а це на 20,4% більше від очікуваних надходжень.

 

Сектор  організації роботи Лубенської ОДПІ

 

Впродовж січня-серпня 2016 року платники податків Лубенської ОДПІ перерахували до бюджетів усіх рівнів майже 700 млн. гривень

 

В тому числі, до Державного бюджету надійшло 253,1 млн. грн. та до місцевих бюджетів – 445,8 млн. грн.

“Найбільшу питому вагу у надходженнях до зведеного бюджету займають податок на доходи фізичних осіб – 307,2 млн. грн. (43,9% від загальної суми надходжень), податок на додану вартість – 108,1 млн. грн. (15,5%) та податок на майно – 103,1 млн. грн. (14,8%).

За 8 місяців 2016 року страхувальниками сплачено понад 224,9 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

Сектор  організації роботи Лубенської ОДПІ

 

Декларацію з ПДВ за серпень подають за «новою» формою

 

Міністерство фінансів України наказом № 503 від 25.05.2016 р. внесено зміни до форми декларації з ПДВ, у Порядок заповнення податкових накладних та до форми реєстраційних заяв №1-ПДВ та №3-ПДВ.

Так, у новій редакції викладено додатки 2 та 3, внесено зміни в додатки 5 , 9 та 10 Декларації з ПДВ. Також внесено зміни у п. 19 Порядку заповнення податкових накладних щодо виписки зведених накладних на операції з постачання електричної та (або) теплової енергії, вугілля та (або) продуктів його збагачення, які мають безперервний або ритмічний характер постачання.

Наказ №503 набрав чинності з 01.07.2016р. - дня його офіційного опублікування, і, відповідно норм п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України, декларацію з ПДВ та додатки до неї за "новою" формою слід подавати за серпень 2016 року в термін до 20.09. 2016 року.

 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

Бюджети місцевих громад отримали близько 100 млн. грн. плати за землю

 

Власники та орендарі земельних ділянок території обслуговування Лубенської ОДПІ за вісім місяців 2016 року поповнили місцеві бюджети на 99,1млн. грн., зокрема, 76,8 млн. грн. сплачено юридичними особами та 22,3 млн. грн. – фізичними особами.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць і становить більше 20 відсотків загальних надходжень до місцевого бюджету.

Як зазначає в.о.начальника Лубенської ОДПІ Анатолій Маліченко, плата за землю – це один з бюджетоформуючих платежів, тому його адміністрування під особливим контролем. Акцент у цьому напрямку роботи ставиться на те, аби жоден гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу не пройшов повз оподаткування. Сільські і селищні ради на місцях володіють ситуацією із землевідведенням і землекористувачами, тому тісна співпраця  між органами місцевого самоврядування та органами Державної фіскальної служби дає позитивні результати. 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

До ЦОПів Лубенської ОДПІ звернулося більше 100 тис. платників

 

Протягом січня-серпня 2016 року в Центрі обслуговування платників головного офісу та відділень Лубенської  ОДПІ  надано 10308 адміністративних послуг. Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків (5756), надання витягу з реєстру платника єдиного податку (1079) та реєстрації книг обліку розрахункових операцій (990).

Окрім того, протягом восьми місяців поточного року 94624 особи звернулося за іншими послугами – консультативними, інформаційними та  питань подання звітності.

Нагадаємо, що з Переліком адміністративних послуг, які надаються органами Державної фіскальної служби України та з формами заяв на їх отримання можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) в розділі Головна/Діяльність/Адміністративні послуги. 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

Оголошення
     
Повідомлення про результати конкурсного відбору

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про результати конкурсного відбору суб’єкта оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкта комунальної власності

     
     
Повідомлення про перенесення спільного засідання постійних комісій

У зв'язку з відсутністю кворуму на спільному засіданні постійних комісій від 12.12.2024, засідання переноситься на 8:30 год. 13.12.2024

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, облаштований пристосуванням для перевезення осіб з обмеженою мобільністю у візках

     
     
Повідомлення про скликання чергової сесії

20 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 64 сесії Хорольської міської ради VIII скликання за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 18 грудня о 10:00 год. у залі засідань, а комісії на вргулювання земельних відносин – 18 грудня о 14:00 год. у кімнаті депутатів.

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]