Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Лубенська ОДПІ інформує!
2017-11-22

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1.До уваги громадянам землекористувачів!

2.Про підсумки роботи Лубенської ОДПІ.

3.Щодо надання в оренду приміщень фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку третьої групи.

1. До уваги громадян – землекористувачів!

Лубенська ОДПІ нагадує громадянам, які мають у власності чи користуванні земельні ділянки, про необхідність терміново сплатити земельний податок за 2017 рік.

На даний час далеко не всі громадяни сплатили за користування земельними ділянками.

Згідно з п. 14.1.147. ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №275 5-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, який повинні сплачувати власники землі та землекористувачі з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

        Земельний податок необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення. В разі, не отримання податкового повідомлення-рішення, необхідно звернутися для його отримання до податкової інспекції за місцем розташування земельної ділянки (Хорольське відділення Лубенської ОДПІ, м. Хорол, вул. Кременчуцька, 44).

         Тож, Лубенська ОДПІ звертається до громадян міста та району в найкоротші терміни виконати свій конституційний обов’язок та сплатити плату за землю, що мається в у власності чи користуванні. Зустрінемо Новий рік без боргів.

 

Лубенська ОДПІ

 

2. Про підсумки роботи Лубенської ОДПІ

На черговій нараді Лубенської районної державної адміністрації начальник Лубенської ОДПІ  ГУ ДФС у  Полтавській області  О.Коломієць  інформував про роботу інспекції протягом 9-ти місяців 2017 року.

В своїй доповіді О.В.Коломієць зазначив про сприяння Лубенською ОДПІ наповненню 117 місцевих бюджетів, з яких 105 сільських рад, 6 об’єднаних територіальних громад (Засульської, Пирятинської, Семенівської, Клепачівської, Новоавраміської, Покровсько – Багачанської (останні три  по Хорольському району), 3-х селищ  (Гребінка, Оржиця, Чорнухи) та 2-х міст (Лубни та Хорол). 

Завдяки платникам податків, які виконали свій конституційний обов`язок та зареєстровані не території обслуговування Лубенської ОДПІ мобілізація платежів за січень-вересень 2017 року склала до Зведеного бюджету України  1116,2 млн. грн., з них до державного бюджету - 468,2 млн. грн., до місцевих бюджетів різних рівнів 648,0 млн. грн. Крім того, за звітний період платниками сплачено 392,6 млн. грн. єдиного внеску.             

Як зазначив О.В.Коломієць, за 9 місяців 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 115817 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян, в тому числі по головному офісу Лубенської ОДПІ – 44317 платників, що становить 38,3 відсотка від загальної кількості відвідувачів.

Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 28952 адміністративні послуги, в тому числі головним офісом – 8096, або 28 відсотків від наданих послуг по ОДПІ.

Звернув увагу присутніх, що з метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, за період січень – вересень 2017 року через такі скриньки отримано 142 письмові анкети відвідувачів, в яких надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2130 відгуках, в тому числі по головному офісу - 30 анкет з 450 позитивними відгуками.

На завершення свого виступу О.В.Коломієць зауважив, що на даний час далеко не всі громадяни сплатили за користування земельними ділянками. Запросив громадян, які не отримали повідомлення про сплату земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, але є потенційними платниками, чи мають сумніви щодо необхідності оподаткування, звернутися до податкового органу для проведення звірки.

 

3. Щодо надання в оренду приміщень фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку третьої групи

Державна фіскальна_служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 01.11.2017 р. N2457/П/99-99-13-01-02-14/ІПК щодо деяких питань надання в оренду приміщень фізичними особами - підприємцями - платниками єдиного податку.
  Спрощена система оподаткування для фізичних осіб - підприємців - платників єдиного податку регулюється главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
  Відповідно до п. 291.4 ст. 291 Кодексу суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на три групи платників єдиного податку, зокрема, третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання  будь-якої  організаційно-правової форми,  у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.
  Обмеження щодо перебування на спрощеній системі для фізичних осіб - підприємців, які надають в оренду майно, передбачені підпунктом 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Кодексу, відповідно до якого фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів, не можуть бути платниками єдиного податку.
  Отже, якщо загальна площа кожного окремого виду майна та/або їх частки, яке надається в оренду, не перевищує норми, встановлені пп. 3 п. 291.5 ст. 291 Кодексу, то така фізична особа - підприємець, що здійснює діяльність з надання в оренду власної нерухомості, має право перебувати на спрощеній системі оподаткування.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Оголошення
     
Повідомлення про результати конкурсного відбору

Виконавчий комітет Хорольської міської ради повідомляє про результати конкурсного відбору суб’єкта оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкта комунальної власності

     
     
Повідомлення про перенесення спільного засідання постійних комісій

У зв'язку з відсутністю кворуму на спільному засіданні постійних комісій від 12.12.2024, засідання переноситься на 8:30 год. 13.12.2024

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті, облаштований пристосуванням для перевезення осіб з обмеженою мобільністю у візках

     
     
Повідомлення про скликання чергової сесії

20 грудня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 64 сесії Хорольської міської ради VIII скликання за адресою: м.Хорол, вул. Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 18 грудня о 10:00 год. у залі засідань, а комісії на вргулювання земельних відносин – 18 грудня о 14:00 год. у кімнаті депутатів.

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]