Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Ти як?

Листування з Податковою через Електронний кабінет ДПС – швидко, зручно, доступно!
2024-08-21

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет, повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602).

 Після цього листування контролюючих органів з платниками податків, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну інформацію та електронні довірчі послуги»  (далі – Закони) шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. Одночасно платнику податків на його електронну адресу (адреси) надходить інформація про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Документ, надісланий контролюючим органом в Електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог Законів та є доступним в Електронному кабінеті.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з Електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

При цьому інформація щодо листування оновлюється в режимі реального часу.

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про перенесення сесії

Через відсутність кворуму друге пленарне засідання сімдесят другої позачергової сесії переноситься на 25.08.2025 на 09:00 год. за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
     
Повідомлення про укладення договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації

Повідомляємо, що 07 серпня 2025 р. укладено договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації. Предметом договору є закінчений будівництвом об’єкт, будівля, теплогенераторна А, загальна площа 16,2 кв.м., розміщена по вул. Кременчуцька, будинок 2-А в м.Хорол Лубенського району Полтавської області. 

     
     
Повідомлення про скликання 2 пленарного засідання 72 сесії

У п'ятницю, 22 серпня 2025 року, о 10:00 год. відбудеться друге пленарне засідання 72 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
     
Повідомлення про скликання позачергової сесії

У середу, 20 серпня 2025 року, о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 72 позачергової сесії Хорольської міської ради VIII скликання у залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Соборності, 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]