З метою інформування громадян щодо можливостей сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійний фонд пропонує скористатися послугами дистанційно через особистий кабінет вебпорталу електронних послуг, який почав функціонувати з 2012 року. Це сучасний електронний сервіс, який дозволяє без черг та зайвих витрат, зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення.
Технічні можливості вебпорталу електронних послуг постійно розширюються. На сьогоднішній день в особистому кабінеті вебпорталу Пенсійного фонду можна скористатися такими сервісами:
1. Електронна пенсійна страва.
2. Заява на призначення/перерахунок пенсії.
3. Анкета-заява на автоматичне призначення пенсії.
4. Дані з Реєстру застрахованих осіб.
5. відомості про трудову діяльність.
6. Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності.
7. Запис на прийом до фахівців органів Пенсійного фонду України.
8. Звернення до органів Пенсійного фонду України (питання, пропозиції, скарги, клопотання).
9. СМС-інформування.
10. Видача довідок.
11. Пенсійний калькулятор.
Для доступу до всього спектру послуг потрібно:
- отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- обрати на веб-порталі функцію «ВХІД»;
- вибрати свій КЕП із запропонованого переліку акредитованих центрів сертифікації ключів;
- ввести пароль свого КЕП та успішно користуватися послугами.
В особистому кабінеті можна дізнатися, яку заробітну плату нараховує вам роботодавець та самостіно контролювати зарахування страхового стажу.
Довідки, сформовані на веб-порталі Пенсійного фонду україни, із підтверджуючим QR-кодом, про розмір пенсії, страховий стаж, заробітну плату тощо можна використовувати для пред’явлення за місцем вимоги.
Головне управління Пенсійного фонду
України в Полтавській області