Як отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами в електронному вигляді
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що платникам податків надана можливість подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами в електронному вигляді через приватну частину (особистий кабінет), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua або через офіційний веб-портал ДПС України.
Для цього необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними ДПС (F/J1300204)» (далі запит), підписати та надіслати. Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків. Підтвердженням подання запиту в ДПС є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук: Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/ Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Головне управління ДПС у Полтавській області