Однією з найважливіших у роботі ради є та сесія, на розгляд якої вноситься питання про затвердження бюджету. Від ухвалення бюджету залежить функціонування усіх сфер життєдіяльності громади. 23 грудня цього року на 23 сесії Хорольської міської ради восьмого скликання головним предметом обговорення був проєкт бюджету Хорольської міської територіальної громади на 2022 рік.
Під головуванням міського голови Сергія Волошина та за участі 22-х депутатів міської ради всього розглянуто 63 питання порядку денного. Серед присутніх на сесійному засіданні були поважні гості: голова Лубенської районної ради Тетяна Качаненко, депутати Полтавської обласної ради Михайло Виноград та Олег Баканов. Перше питання порядку денного розпочалося з приємних урочистостей. Голова Хорольської міської територіальної виборчої комісії Наталія Куцовол доповіла про результати засідання комісії, яка визначила наступну за черговістю кандидатуру в депутати після складання депутатських повноважень Романом Донцем. На підставі постанови міської ТВК відбулася урочиста церемонія складання присяги депутата від Політичної партії «Європейська Солідарність» Тетяни Бабай.
Бюджет громади, як головний план утворення і використання фінансових ресурсів, забезпечує функції та повноваження Хорольської міської ради, як представницького органу місцевого самоврядування. Від його розробки, затвердження і виконання залежить сталий розвиток та самодостатність громади, як адміністративно-територіальної громади базового рівня. Питання дуже важливе, тому стало предметом досконалого вивчення та жвавих обговорень серед депутатського корпусу ради та активістів громади. Попередньо це питання детально розглядалося на спільному засіданні постійних комісій і з урахуванням її рекомендацій внесено на розгляд сесії.
Значна увага приділялася обговоренню найбільш актуальних проблем, зокрема: відновлення роботи автостанції №2, наповнення бюджету за рахунок орендної плати за землю, інвентаризації земельних ділянок комунальної власності, будівництва кисневої станції для міської лікарні, забезпечення житлом лікарів та низки інших.
Не менш важливим на пленарному засіданні сесії було питання щодо ухвалення головної Програми громади – соціального і економічного розвитку на 2022 рік. Основні напрямки її реалізації направлені на поточний (ямковий) ремонт автомобільних доріг міста Хорола та десяти старостинських округів, придбання спецтехніки для комунальних підприємств, впровадження проєктів бюджету участі (громадських ініціатив), забезпечення заходів 17-ти цільових Програм та інше. Міський голова Сергій Волошин та депутат Полтавської обласної ради Михайло Виноград адресували слова вдячності народному депутату Олександру Трухіну та депутату Полтавської обласної ради Фахраддіну Мухтарову за сприяння у залученні 5,3 млн. грн. із державного бюджету на розвиток нашої громади. Ці кошти будуть спрямовані в наступному році на реалізацію двох важливих проєктів капітального будівництва – облаштування актової зали в ЗДО (ясел-садка) «Яблунька» м. Хорол та реконструкція нежитлової будівлі по вулиці Козацькій, 38 у м. Хорол під багатоквартирний житловий будинок для медичних працівників.
Із метою виконання першочергових завдань розвитку ринку праці в громаді затверджено Програму зайнятості населення на 2022-2024 роки. Також внесено зміни до ряду інших цільових Програм для забезпечення реалізації заходів у сфері медицини та соціального захисту населення. У ході обговорення соціальних питань порядку денного депутат Олександр Хрипко звернувся до присутніх на сесії з проханням надати посильну благодійну допомогу багатодітній родині Лущай, яка пережила тяжке горе з приводу передчасної смерті породілі Наталії.
З метою організаційного забезпечення діяльності міськради та визначення переліку питань, що будуть вноситься на розгляд сесій, затверджено орієнтовний план роботи Хорольської міської ради. На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» визначено посадову особу виконавчого комітету Хорольської міської ради, на яку покладено функції уповноваженої особи для здійснення публічних закупівель. Окрім того, ухвалено Положення про уповноважену особу, яким визначено правовий статус, відповідальність, загальні організаційні та процедурні засади її діяльності. Утворено та затверджено персональний склад робочої групи із п’яти посадовців, які братимуть участь у розгляді тендерних пропозицій, у проведенні переговорів від імені замовника, у разі здійснення переговорної процедури, та прийматимуть рішення, що мають дорадчий характер.
На підставі звернень головних розпорядників коштів фінансовим управлінням внесено зміни до показників бюджету Хорольської міської територіальної громади на поточний рік. Зокрема, депутати ухвалили рішення про перерозподіл асигнувань на забезпечення харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Зекономлені на опаленні будинків культури та клубів кошти направлено на наступні цілі: придбання сценічних костюмів для хореографічного колективу Хорольської мистецької школи; придбання матеріалів для проведення поточних ремонтів у бібліотеках; підписку періодичних видань; придбання комп’ютерної техніки, придбання сувенірів і призів для проведення новорічних заходів та фестивалю «Хорольські зірочки» та низки інших заходів відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини.
Прийнято блок рішень у сфері комунального майна та житлово-комунального господарства. Найголовніші з них стосувалися прийняття на баланс міської ради автомобілів швидкої медичної допомоги марки УАЗ та прийняття у комунальну власність об’єктів нерухомості від ТОВ АПО «Цукровик Полтавщини» та ДП «Укрспирт».
На завершальному етапі пленарного засідання сесії розглянуто питання і за результатами відкритого поіменного голосування прийнято відповідні рішення у сфері регулювання земельних відносин на території Хорольської міської ради. Частина таких рішень стосувалася затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність, на підставі яких громадяни зобов’язані провести державну реєстрацію права власності.
У різному секретар міської ради Юлія Бойко ознайомила присутніх із відповідями різних органів державної влади, що надійшли на звернення депутатів ради. У цілому пленарне засідання 23 сесії відбулося плідно та результативно. Продовжуємо працювати далі!
Автор: Ірина ГРИГОРАШ