У історію автодорожників і місцевих мешканців 13 червня 2019 року ввійде як знакова подія. Урочисто відкрито новий об’єкт капітального будівництва – ділянку автомобільної дороги міжнародного значення М 03 «Київ – Харків – кпп Довжанський».
Нова дорожня артерія побудована в обхід Покровської Багачки (км 220+782 – км 228+000) загальною протяжністю 8,5 км.
Відтепер автомобілісти мають можливість здійснити свій маршрут на швидкісній ділянці, яка збудована за новітніми сучасними технологіями. Підрядна турецька організація «Онур Тааххут», яка виконувала зобов’язання за контрактом, попередньо вже зарекомендувала себе на теренах України з позитивної сторони. Як надійний партнер, ця компанія багато допомогла й нашому місту по ямковому ремонту доріг і розчищенню русла річки Рудки (відомої серед людей як Лагодинка). По цей день Хорольська міська рада продовжує тісну співпрацю з турецькою транспортно-будівельною компанією.
Міський голова Сергій Волошин за запрошенням турецьких партнерів взяв участь в урочистому відкритті дороги. За доброю традицією відкриття нових об’єктів, перерізав стрічку разом з керівниками компанії «Онур». Перший потік транспорту супроводжувався звуковими сигналами автомобілів, водії яких у такий спосіб дякували за створення зручності й комфорту на дорозі. Очільник міської влади разом із своїм заступником Валентином Місніченком та численною делегацію почесних гостей заходу зробили коротенький екскурс для огляду й оцінки виконаного об’єму робіт. Серед гостей були й представники Покровобагачанської отг, яку нині очолює секретар ради Наталія Усик.
Цей грандіозний проект реалізовано на замовлення Укравтодору (Державного агенства автомобільних доріг України) за фінансової підтримки Світового банку. Міжнародний тендер виграла турецька компанія «Онур Тааххют Ташімаджилик Іншаат Тиджарет ве Санаі Анонім Ширкеті». Будівельні роботи розпочалися підрядником із 2017 року, загальний термін яких склав близько 2,5 роки. На спорудження дороги загальною площею 180,0 тис.м² використано 100,0 тис. тонн асфальтобетону, 85,0 тис. тонн – холодної суміші, 7,5 тис. м³ - бетону, 400,0 тонн – арматури.
Під час спорудження об’їзної дороги було зведено декілька штучних споруд, наймасштабніша з яких – майже стометровий міст. Окрім нього, з урахуванням аграрних особливостей місцевості, споруджено скотопрогін і тунель для проїзду сільськогосподарської техніки.
Виконану роботу оцінили на відмінно, тож побажали будівельній компанії подальших успіхів у оновленні наших вітчизняних доріг. А от автомобілістам, як кажуть, «ні гвіздка, ні жезла», і кожному, без винятків, щасливого прибуття до пункту призначення.