Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що Державна податкова служба продовжує рухатися в напрямку спрощення процедур обслуговування платників податків та надання їм послуг високої якості. Черговим інноваційним цифровим рішенням ДПС є запровадження онлайн-консультування в месенджерах через Telegram, Viber та Sender.
Так, зокрема, електронний сервіс «InfoTAX» почав функціонувати з листопада 2020 року і станом на сьогодні набирає все більшої популярності серед платників.
Завдяки сервісу «InfoTAX» через месенджери Telegram, Viber та Sender платники податків мають можливість отримувати інформацію про:
- стан розрахунків з бюджетом,
- реєстраційні та облікові дані,
- результати обробки документів,
- терміни подання звітності та сплати податків.
Також платники можуть отримати інформацію із Системи електронного адміністрування податку на додану вартість та Системи реалізації пального а спирту етилового. На сьогодні сервіс «InfoTAX» надає близько 20 сервісів.
Шановні платники податків! Запрошуємо вас не витрачати час на телефонні розмови та очікування вільного працівника! Переходьте до онлайн – спілкування, використовуючи месенджери Telegram, Viber та Sender для отримання консультацій з питань оподаткування у Контакт – центрі Державної податкової служби України! Це зручно та швидко!
Головне управління ДПС у Полтавській області