Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Електронний кабінет
2023-08-03

Листування з податковими органами через Електронний кабінет платника податків

Порядок листування платників податків та контролюючих органів врегульовано статтею 42 Податкового кодексу України. Відповідно 42.4 статті 42 Податкового кодексу України платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, 

можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602). Після чого листування контролюючих органів з платниками податків, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Документ, надісланий контролюючим органом в Електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та є доступним в Електронному кабінеті.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з Електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

У разі, якщо платник податків бажає припинити отримувати документи через Електронний кабінет, він має право один раз протягом року надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет відповідну заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391702). Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.

За відсутності заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет або надходження від платника заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надсилання листів засобами поштового зв’язку за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручаються платнику податків (його представнику).

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Оголошення
     
Повідомлення про скликання 62 позачергової сесії

26 листопада 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 62 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. Спільне засідання постійних комісій відбудеться 25 листопада о 10:00 год., комісії з питань врегулювання земельних відносин – о 14:00 год.

     
     
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Трактор колісний з навісним обладнанням

код ДК 021:2015 (CPV 2008): 16700000-2 – Трактори

     
     
Повідомлення про конкурс

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
  про проведення конкурсного відбору суб’єкту оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкту комунальної власності
  для цілей бухгалтерського обліку

     
     
Повідомлення про скликання позачергового виконкому

19 листопада 2024 року о 15:30 год. відбудеться двадцять перше позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]